Inlägg från: Anonym (Lustfyllt par) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lustfyllt par)

    Naken/Nudiststränder i Spanien

    Maspalomas nakenstrand är härlig! Vi var där för några veckor sedan. Fastlandet Spanien har jag ingen aning om men i Sverige brukar vi åka till Rullsand utanför Gävle. Det är en trevlig nudiststrand.

  • Anonym (Lustfyllt par)

    Vi är alltid där båda två så frun har inte haft problem med närgångna män. Enbart en gång är det en som kommit fram men han gick direkt efter han blev avvisad. Kan dock tänka mig att det är mycket mer för en kvinna som går dit själv. 

  • Anonym (Lustfyllt par)
    Anonym (Är det där?) skrev 2024-05-17 00:27:05 följande:
    Är det i Maspoloma alla, oavsett herrar eller damer är tiopoängare och ser ut som fitnessmodeller? Så att man känner sig så jäkla fet och obekväm? Nån sådan nakenstrand i Spanien iaf. Har nog aldrig vart så medveten om att jag inte passar in tidigare :D 
    Nej så är det inte. Alldeles vanligt folk allt från snygga vältränade till gamla, överviktiga. Tror nog de flesta som är bekväma med att vara nakna är bekväma på den stranden.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lustfyllt par)
    Anonym (solobad) skrev 2024-05-17 14:38:19 följande:
    Låter ju nice. 
    Hur funkar de sociala reglerna, man går fram och börjar prata allmänt och hintar om lite lek gissar jag? 
    Som på så många andra ställen är det alltid en bra start att se om man kan få ögonkontakt och se om intresse verkar finnas. Gå fram och småprata om vad som helst, hur fint det är, skönt i vattnet osv och se vad det leder. Kan också gå fram och fråga om de vill komma och lägga sig bredvid på stranden. Alla vi träffat hittills har varit trevliga och är de/vi inte intresserade respekterar man det.
Svar på tråden Naken/Nudiststränder i Spanien