• Anonym (Lycklig)

    Otrohetstråden - Den positiva tråden

    Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

    Berätta om era positiva upplevelser.

    Alla moralpikar undanbedes.

  • Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Lycklig)

    Ett nytt äventyr fullbordades i natt på hotellet. Vi lyckades planera in min konferens i minsta detalj. Vi gör saker som jag inte får göra hemma. Det är kraftfullt, grovt och länge.

    Nu åter till den gråa dagen.

  • Anonym (Sexsugen man)

    Hej
    Skulle kunna tänka mig att ha en kvinna på sidan om för enbart sexets skull. Dvs känner att jag skulle behöva få den erfarenheten med. Men hur har ni andra gjort för att hitta någon? Många verkar ju få till det på jobbet har väl själv försökt lära känna flera kvinnor där men eftersom jag alltid har ringen på mitt finger kanske jag är ett big no no(dvs gift). Är väl speciellt en kvinna jag har bättre kemi med. Men hur kommer ni till den punkten att det blir något?Händer det på en firmafest? För man kan väl knappast fråga rakt ut antar jag?eller hur gör ni?
    Har väl haft en mer flörtig konversation med en annan kvinna med men det hände ju inget där heller.

  • Anonym (sjaskig otrohetsaffär)
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-05-07 19:16:16 följande:

    Ett nytt äventyr fullbordades i natt på hotellet. Vi lyckades planera in min konferens i minsta detalj. Vi gör saker som jag inte får göra hemma. Det är kraftfullt, grovt och länge.

    Nu åter till den gråa dagen.


    Nån som känner igen sin gråa man/pappa? Han har varit gift med dig/din mamma i ca 20 år. Han går runt med en boner varje dag och rättfärdigar sina sjaskiga otrohetsknull med en annan kontorssråtta med att man bara har ett liv. Det har du/ni också.

    Dubbelspelet och lögnerna har pågått i ca fyra år. Han kommer hem och luktar främmande fitta efter morgonknull, lunchknull och konferensknull ett par gånger i månaden och skryter om det på sociala medier. De har alltså bedragit sina respektive partners uppskattningsvis 100 gånger tillsammans så det lär finnas folk som vet även om du/ni troligtvis kommer att bli bland de sista att få reda på det, men fråga runt så blir det förr hellre än senare.

    Ibland knullar de på hennes arbetsplats i samband med nåt möte så de vet nog där också. Hon är några år yngre än din gråa man/pappa och ibland träffas de utan att knulla så han verkar se på henne som inte enbart ett kinky knullhål. Han tycker sex dig dig/er mamma är tråkig vaniljsex. Det senaste konferensknullet inträffade igår, natten mellan måndag 6/5 och tisdag 7/5 så idag är en grå dag med familjen.
  • Anonym (Dubbla kakor)

    Ännu en träff, en äkta herdestund med filt i en solig glänta. Ömt och sinnligt.

    Hemma har det varit torrt i tre veckor nu.

  • Anonym (Längtande)
    Anonym (Sexsugen man) skrev 2024-05-07 20:33:48 följande:

    Hej
    Skulle kunna tänka mig att ha en kvinna på sidan om för enbart sexets skull. Dvs känner att jag skulle behöva få den erfarenheten med. Men hur har ni andra gjort för att hitta någon? Många verkar ju få till det på jobbet har väl själv försökt lära känna flera kvinnor där men eftersom jag alltid har ringen på mitt finger kanske jag är ett big no no(dvs gift). Är väl speciellt en kvinna jag har bättre kemi med. Men hur kommer ni till den punkten att det blir något?Händer det på en firmafest? För man kan väl knappast fråga rakt ut antar jag?eller hur gör ni?
    Har väl haft en mer flörtig konversation med en annan kvinna med men det hände ju inget där heller.


    Hittade min härliga man sidan om på ett lite udda sätt. Blev typ ihopmatchade. Tog modet till mig och berättade för en vänninan hur mitt äktenskap och mina känslor för min man förändrats. Då jag var bara 18 när vi träffades har jag bara varit med honom. Berätta även om min nyfikenhet om att ha sex med en annan man. 

    I denna stund av förtroende fick jag o andra sidan veta att hon och hennes man har ett öppet förhållande och att vi hade kunnat vara en bra matchning. 

    Efter en mindre brottningsmatch med mig själv om känslor,  moral, evig trohet,  kärleken och även missnöjet med min man och nyfikenheten på hennes man och min dragning till honom som jag känt innan men ignorerat då vi båda är gifta. Så började vi skriva till varann. Och även träffas och prata. 

    Efter en liten tid av ytterligare brottningsmatcher med mitt inre och en torka hemifrån på 4 månader så tänkte jag "varför inte". Jag lever bara en gång och när annars dyker denna situation upp. 

    Så vi bestämde träff och vilken träff det blev! Nu har vi daglig kontakt och har träffats ett par ggr för sex och ibland bara för att prata. 
  • Anonym (Lycklig)
    Anonym (sjaskig otrohetsaffär) skrev 2024-05-07 21:32:04 följande:
    Nån som känner igen sin gråa man/pappa? Han har varit gift med dig/din mamma i ca 20 år. Han går runt med en boner varje dag och rättfärdigar sina sjaskiga otrohetsknull med en annan kontorssråtta med att man bara har ett liv. Det har du/ni också.

    Dubbelspelet och lögnerna har pågått i ca fyra år. Han kommer hem och luktar främmande fitta efter morgonknull, lunchknull och konferensknull ett par gånger i månaden och skryter om det på sociala medier. De har alltså bedragit sina respektive partners uppskattningsvis 100 gånger tillsammans så det lär finnas folk som vet även om du/ni troligtvis kommer att bli bland de sista att få reda på det, men fråga runt så blir det förr hellre än senare.

    Ibland knullar de på hennes arbetsplats i samband med nåt möte så de vet nog där också. Hon är några år yngre än din gråa man/pappa och ibland träffas de utan att knulla så han verkar se på henne som inte enbart ett kinky knullhål. Han tycker sex dig dig/er mamma är tråkig vaniljsex. Det senaste konferensknullet inträffade igår, natten mellan måndag 6/5 och tisdag 7/5 så idag är en grå dag med familjen.
    Är du lycklig? Det känns som du är djupt olycklig och som att du har mkt att ta igen i livet i många avseenden.
    Vi är olika människor här på jorden.
  • Anonym (sjaskig otrohetsaffär)
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-05-10 16:05:48 följande:
    Är du lycklig? Det känns som du är djupt olycklig och som att du har mkt att ta igen i livet i många avseenden.
    Vi är olika människor här på jorden.
    Den frågan ska du ställa till din fru och era barn. Berätta för henne och era barn hur du skapar din sk lycka och invänta deras reaktioner och hur lycklig det gör dem på en skala.

    Ja, vi är olika människor här på jorden. En del är självupptagna otrogna as som försöker projicera sina tillkortakommanden på andra.
  • Anonym (On point)

    Har svårt att förstå varför man ställer andra människor till doms. Vi försöker väl alla att göra det bästa av situationen.

    För några handlar det om att orka hålla ut i en för dem jobbig situation där de inte känner varesig kärlek eller ens vänskap med sin partner men inte vill eller kan bryta uppfrån familjen. Då blir otroheten en stunds flykt från verkligheten och man står ut med den grå verkligheten.

    Det finns par som efter 10, 15 eller 20 år tillsammans inte längre har något att tala om. Intimiteten har försvunnit och båda längtar bort men ändå inte kan dela på sig av något skäl. Vem har rätten att skuldbelägga dem om de hittar någon att tala med och vara intim med ?

    Allt tal om att man förstör något som i realiteten redan är förstört provocerar mig. Vet inte om de ens kan föreställa sig hur det är att leva i ett känslolöst förhållande.  Då är en otrohetsaffär en positiv händelse.

  • Anonym (On point)
    Anonym (Sexsugen man) skrev 2024-05-07 20:33:48 följande:

    Hej
    Skulle kunna tänka mig att ha en kvinna på sidan om för enbart sexets skull. Dvs känner att jag skulle behöva få den erfarenheten med. Men hur har ni andra gjort för att hitta någon? Många verkar ju få till det på jobbet har väl själv försökt lära känna flera kvinnor där men eftersom jag alltid har ringen på mitt finger kanske jag är ett big no no(dvs gift). Är väl speciellt en kvinna jag har bättre kemi med. Men hur kommer ni till den punkten att det blir något?Händer det på en firmafest? För man kan väl knappast fråga rakt ut antar jag?eller hur gör ni?
    Har väl haft en mer flörtig konversation med en annan kvinna med men det hände ju inget där heller.



    Har svårt att förstå varför man ställer andra människor till doms. Vi försöker väl alla att göra det bästa av situationen.

    För några handlar det om att orka hålla ut i en för dem jobbig situation där de inte känner varesig kärlek eller ens vänskap med sin partner men inte vill eller kan bryta uppfrån familjen. Då blir otroheten en stunds flykt från verkligheten och man står ut med den grå verkligheten.

    Det finns par som efter 10, 15 eller 20 år tillsammans inte längre har något att tala om. Intimiteten har försvunnit och båda längtar bort men ändå inte kan dela på sig av något skäl. Vem har rätten att skuldbelägga dem om de hittar någon att tala med och vara intim med ?

    Allt tal om att man förstör något som i realiteten redan är förstört provocerar mig. Vet inte om de ens kan föreställa sig hur det är att leva i ett känslolöst förhållande.  Då är en otrohetsaffär en positiv händelse.
  • Anonym (On point)
    Anonym (Sexsugen man) skrev 2024-05-07 20:33:48 följande:

    Hej
    Skulle kunna tänka mig att ha en kvinna på sidan om för enbart sexets skull. Dvs känner att jag skulle behöva få den erfarenheten med. Men hur har ni andra gjort för att hitta någon? Många verkar ju få till det på jobbet har väl själv försökt lära känna flera kvinnor där men eftersom jag alltid har ringen på mitt finger kanske jag är ett big no no(dvs gift). Är väl speciellt en kvinna jag har bättre kemi med. Men hur kommer ni till den punkten att det blir något?Händer det på en firmafest? För man kan väl knappast fråga rakt ut antar jag?eller hur gör ni?
    Har väl haft en mer flörtig konversation med en annan kvinna med men det hände ju inget där heller.


    Ärligt talat tror jag att du aldrig kommer att våga ta det där steget. När du lever i ett fullt fungerande äktenskap så kan fantasin om någon anna vara lockande men du kommer aldrig att sätta den i verket.
  • Anonym (Sexsugen man)
    Anonym (On point) skrev 2024-05-11 16:07:13 följande:
    Ärligt talat tror jag att du aldrig kommer att våga ta det där steget. När du lever i ett fullt fungerande äktenskap så kan fantasin om någon anna vara lockande men du kommer aldrig att sätta den i verket.
    Ok hur vet du om jag har ett fungerande äktenskap och vad jag vågar o inte?
  • Anonym (On point)
    Anonym (Sexsugen man) skrev 2024-05-11 18:38:38 följande:
    Ok hur vet du om jag har ett fungerande äktenskap och vad jag vågar o inte?
    När du skriver ,att du vill ha en älskarinna bara för sexets skull. avslöjar du en hel del om dig själv.

    Endera är du inte alls gift eller i förhållande eller så är du lyckligt gift men kittlas av tanken på en älskarinna.  I båda fallen handlar det om fantasier.  Ingen lyckligt gift man riskerar sitt förhållande över en fantasi.
  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (On point) skrev 2024-05-12 02:29:58 följande:
    När du skriver ,att du vill ha en älskarinna bara för sexets skull. avslöjar du en hel del om dig själv.

    Endera är du inte alls gift eller i förhållande eller så är du lyckligt gift men kittlas av tanken på en älskarinna.  I båda fallen handlar det om fantasier.  Ingen lyckligt gift man riskerar sitt förhållande över en fantasi.
    Om det vore sant hade väl ingen -varken man eller kvinna- som blivit påkommen bönat och bett om förlåtelse och att försöka igen? Och ingen hade sökt hjälp för sexberoende. Och sånt hör man hela tiden.
  • Anonym (On point)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-05-12 07:53:28 följande:
    Om det vore sant hade väl ingen -varken man eller kvinna- som blivit påkommen bönat och bett om förlåtelse och att försöka igen? Och ingen hade sökt hjälp för sexberoende. Och sånt hör man hela tiden.
    Sex beroende är relativt ovanligt och jag törs lova att dessa inte skriver här på FL att de vill testa att ha en älskarinna.

    De allra flesta som leker med tanken gör aldrig verklighet av det.  Att det finns män och kvinnor är otrogna vet vi väl alla, men det är inte de som skriver att de vill testa en älskarinna för sex.  De testa inte utan löper linan ut i tysthet. 

    FL är nog ett perfekt media för att lufta sina fantasier utan att behöva ge sig ut i verkligheten
  • Anonym (Lycklig)
    Anonym (sjaskig otrohetsaffär) skrev 2024-05-11 12:47:56 följande:
    Den frågan ska du ställa till din fru och era barn. Berätta för henne och era barn hur du skapar din sk lycka och invänta deras reaktioner och hur lycklig det gör dem på en skala.

    Ja, vi är olika människor här på jorden. En del är självupptagna otrogna as som försöker projicera sina tillkortakommanden på andra.
    Min bedömning är att min fru är oerhört lycklig. Hon har inte lyft frågan om frekvent sex på många år. Hon är nöjd med livet, sin familj, hus, resor över hela världen och ett rikt social umgänge. Hon är på en perfekt plats i livet.
    Min älskarinna är i en liknande situation där hon lever i ett äktenskap utan sex sedan några år tillbaka.
    Jag lever - Hon lever. 
    Allt rullar på. Vem kan döma i denna idyll?
  • Anonym (sjaskig otrohetsaffär)
    Anonym (Lycklig) skrev 2024-05-13 09:16:43 följande:
    Min bedömning är att min fru är oerhört lycklig. Hon har inte lyft frågan om frekvent sex på många år. Hon är nöjd med livet, sin familj, hus, resor över hela världen och ett rikt social umgänge. Hon är på en perfekt plats i livet.
    Min älskarinna är i en liknande situation där hon lever i ett äktenskap utan sex sedan några år tillbaka.
    Jag lever - Hon lever. 
    Allt rullar på. Vem kan döma i denna idyll?
    Om båda anser att det är en sådan idyll varför hålla det hemligt?
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden