• Anonym (Villliggamer)

    När låg du senast?

    Jag får ligga en gång i veckan. Skulle vilja att det var mer men man får ta det man får. När låg du senast?

  • Svar på tråden När låg du senast?
  • Mackan24
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-05-03 10:01:58 följande:

    Nu är det knappt två veckor sedan. Min man är 32 år äldre än mig och tyvärr impotent efter prostatacancer. Vi har det mysigt på andra sätt med massage och andra intima lekar men regelrätt samlag har jag med andra män med min mans goda minne. Planerar för en het helg med tre inplanerade träffar med potenta och välutrustade män. 


    Glöm inte av mig då?
  • Anonym (Äntligen....)

    Trodde verkligen det skulle bli i helgen.
    Istället  låg vi länge och pratade om var vi är och vart vi är på väg.
    Tror nog vi börjat tappa bort varandra som par.
    Sex är nog en del av det.

  • Anonym (munken)
    Anonym (Man34) skrev 2024-05-04 09:41:41 följande:

    Ja efter att jag fick sambon att komma så får jag vila handen:) Så kul med sånna kommentarer från er som inte får ligga. Istället sitta här o kommentera bittra saker.. 


    Alla kommenterar väl efter sin verklighet, synd att du inte klarar av att förstå att alla inte lever som du gör, nån slags diagnos kanske?
  • Anonym (Bonzo)
    Anonym (Äntligen....) skrev 2024-05-06 20:50:26 följande:

    Trodde verkligen det skulle bli i helgen.
    Istället  låg vi länge och pratade om var vi är och vart vi är på väg.
    Tror nog vi börjat tappa bort varandra som par.
    Sex är nog en del av det.


    Fint att ni tog ett snack. Ibland behöver man rensa i relationen. Hoppas att det leder till bättre kontakt mellan er, och mer intim kärlek.
  • Anonym (munken)
    Anonym (Äntligen....) skrev 2024-05-06 20:50:26 följande:

    Trodde verkligen det skulle bli i helgen.
    Istället  låg vi länge och pratade om var vi är och vart vi är på väg.
    Tror nog vi börjat tappa bort varandra som par.
    Sex är nog en del av det.



    Det där är ju en klassiker, det är ju precis därför så få lyckas lösa olika sexlust. Det brukar gå såhär...

    A värderar närhet närhet mer än sex
    B värderar sex mer än närhet
    A säger att om hen får mer närhet så kommer hen bli jättesugen på sex
    B hakar på det i hopp om att det ska leda till sex
    A får sitt behov närhet tillfredsställt och har ingen som helst anledning att ha sex, varför skulle hen det, hen är ju nöjd som det är.
    B får inte sitt behov av sex  tillfredsställt och är lika missnöjd som innan.
    A fortsätter hävda att ju mer hen får sina behov tillfredställda (vem vill inte det) så kommer hen förmodligen kanske möjligen bli mer sugen på sex...

    Och så går det runt runt och runt tills B tröttnar och drar. A blir jätte jätteförvånad och kan inte för sitt liv förstå varför.... allt var ju så bra?

    Summa summarum, så länge man får det man behöver så finns det ingen anledning att jobba för en förändring och då gör man inte det. Det är inte förrän man själv blir utan det man anser sig behöva som man öht fattar att man har ett problem som behöver lösas. 
  • Anonym (f)

    Jag har fortfarande inte legat. Det finns bara en person just nu jag hade velat med, men han är upptagen, så jag får arbeta vidare på att bli attraherad av någon annan.

  • Anonym (Äntligen....)
    Anonym (munken) skrev 2024-05-07 17:49:00 följande:

    Det där är ju en klassiker, det är ju precis därför så få lyckas lösa olika sexlust. Det brukar gå såhär...

    A värderar närhet närhet mer än sex
    B värderar sex mer än närhet
    A säger att om hen får mer närhet så kommer hen bli jättesugen på sex
    B hakar på det i hopp om att det ska leda till sex
    A får sitt behov närhet tillfredsställt och har ingen som helst anledning att ha sex, varför skulle hen det, hen är ju nöjd som det är.
    B får inte sitt behov av sex  tillfredsställt och är lika missnöjd som innan.
    A fortsätter hävda att ju mer hen får sina behov tillfredställda (vem vill inte det) så kommer hen förmodligen kanske möjligen bli mer sugen på sex...

    Och så går det runt runt och runt tills B tröttnar och drar. A blir jätte jätteförvånad och kan inte för sitt liv förstå varför.... allt var ju så bra?

    Summa summarum, så länge man får det man behöver så finns det ingen anledning att jobba för en förändring och då gör man inte det. Det är inte förrän man själv blir utan det man anser sig behöva som man öht fattar att man har ett problem som behöver lösas. 
    Snacka om ... jaja, vad det kan var för gissning. 
    Lycka till!!
  • Anonym (Trocadero)

    14 år sedan.... shit vad länge sedan när jag tänker på det. En man i sina bästa år som aldrig får ligga :/

  • Reclaimyourself
    Anonym (f) skrev 2024-05-07 22:07:55 följande:

    Jag har fortfarande inte legat. Det finns bara en person just nu jag hade velat med, men han är upptagen, så jag får arbeta vidare på att bli attraherad av någon annan.


    Hoppas du snart hittar någon  du vill ligga med och att denne vill lika mycket som du! 💟
  • Anonym (f)
    Reclaimyourself skrev 2024-05-07 22:21:19 följande:
    Hoppas du snart hittar någon  du vill ligga med och att denne vill lika mycket som du! 💟
    Tack, jag hoppas också det. Det finns ju en del som vill, men jag kan inte. Det är slöseri med tid känner jag ibland då jag älskar sex med rätt person, men jag bara kan inte ligga med någon jag inte känner kemi med, vilket jag inte gör med så många tyvärr. 
  • Anonym (Hh)

    Låg senast igår, det var mycket skönt ????

    Finns en till som jag hemskt gärna skulle vilja ligga med och blir blöt bara jag tänker på honom. Men "Just because he's good for your hole doesn't mean he's good for your soul". Tyvärr. 

  • Reclaimyourself
    Anonym (f) skrev 2024-05-07 22:30:01 följande:
    Tack, jag hoppas också det. Det finns ju en del som vill, men jag kan inte. Det är slöseri med tid känner jag ibland då jag älskar sex med rätt person, men jag bara kan inte ligga med någon jag inte känner kemi med, vilket jag inte gör med så många tyvärr. 
    Är exakt likadan, känner ingen kemi för särskilt många, och kan bara vara med nån jag har rätt kemi med. När jag var yngre var jag däremot mer lösaktig... Eller så var killarna helt enkelt snyggare då ;)
  • Anonym (f)
    Reclaimyourself skrev 2024-05-07 22:43:34 följande:
    Är exakt likadan, känner ingen kemi för särskilt många, och kan bara vara med nån jag har rätt kemi med. När jag var yngre var jag däremot mer lösaktig... Eller så var killarna helt enkelt snyggare då ;)
    Ja, snyggare, eller man hade lägre krav kanske. Jag tycker iof inte jag har så höga krav nu heller, han jag faktiskt ar kemí med är ingen supermodell, han har lite mage osv, men har väldigt mycket utstrålning, Det är nog det jag saknar hos många i min ålder.
  • Anonym (H1)

    Igår med särbon och idag blir det åka av med min kk. 

  • Anonym (Dom)

    Snart två veckor sen nu på grund av jobb.
    Men ikväll ska hon förhoppningsvis få sig en omgång. Hon har varit näbbig och moppsat sig lite mycket senaste tiden också, så det ska vi ta itu med. 

  • Anonym (Roy)
    Anonym (H1) skrev 2024-05-09 12:20:33 följande:

    Igår med särbon och idag blir det åka av med min kk. 


    Hoppas Du blir upptäckt snart din fegis
  • Anonym (Lajla S)

    Min unga härliga Balkan-älskare/kk lämnade min säng för ca 3 timmar sen.

  • Anonym (munken)
    Anonym (H1) skrev 2024-05-09 12:20:33 följande:

    Igår med särbon och idag blir det åka av med min kk. 



    Ja man får väl hoppas på att din särbo får reda på det så snart som möjligt, då lär det bli på åka av då med skulle jag gissa Cool
  • Anonym (Dom)

    Två timmar sedan. Första på nästan två veckor. Ett härligt ligg som innefattade leksaker, handbojor och munsprut. Hon börjar verkligen lära sig att suga nu?

Svar på tråden När låg du senast?