Inlägg från: Anonym (munken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (munken)

    När låg du senast?

    Innan jag avslutade relationen var vi nere på 2 ggr i månaden som bäst och de få ggr vi fick till det var det totalt jäkla värdelöst. Så jag beslutade mig för att om jag ska vara utan sex så är det bättre att vara singel vem vet med lite tur så träffar jag på någon som vill ha sex vilket hon uppenbarligen inte vill, och gör jag inte det så är det ju inte så mycket skillnad från innan ändå så.....

    Nu springer hon runt och låtsas som ingenting och vill att vi ska umgås för att se om jag nappar och faller tillbaka igen men verkar inte fatta att det inte kommer hända, varför i helskotta skulle jag vilja gå tillbaka till ett klosterliv?

  • Anonym (munken)
    Anonym (InTheDark) skrev 2024-04-22 11:49:25 följande:

    Min bakgrund är inte så rik på sex faktiskt.
    Oskulden togs 2008, 28 år gammal, blev varannan vecka i 3 månader.
    Nästa gång blev inte förrän 2015 varannan helg fram till 2017 då min dåvarande fru slutade ge.
    Sen fick jag vänta tills November 2022, blev bara en gång. Och sen blev jag utan till idag och fortsättningsvis förmodligen året ut.


    Och du är kvar i en relation med henne för att?
  • Anonym (munken)
    Anonym (InTheDark) skrev 2024-05-02 19:41:30 följande:
    Det är jag inte, separerade 2019 och fullbordat vår skilsmässa sen några år tillbaka.
    2022 var ett ons, sen dess har jag haft så förbaskat med otur att inte kunna hitta något mer.
    Bra där, hade ju varit tragiskt om du hade varit kvar i en sån relation. Vet inte om jag skulle kalla det otur, det hänger nog mer på skicklighet och hur benägen man är på att göra vad fan som helst för att få sig ett knull.

    Själv har jag bara varit singel i 6 månader men jag räknar iskallt med att det kommer förbli så. Alla vänner som blivit singlar innan mig har provat ge sig in i dejtingträsket har lagt ner ganska omgående och beskriver det som rena jäkla dårhuset så jag känner mig inte speciellt sugen på att ge mig in i den leken... fokuserar på annat istället.
  • Anonym (munken)
    Anonym (Man34) skrev 2024-05-04 09:41:41 följande:

    Ja efter att jag fick sambon att komma så får jag vila handen:) Så kul med sånna kommentarer från er som inte får ligga. Istället sitta här o kommentera bittra saker.. 


    Alla kommenterar väl efter sin verklighet, synd att du inte klarar av att förstå att alla inte lever som du gör, nån slags diagnos kanske?
  • Anonym (munken)
    Anonym (Äntligen....) skrev 2024-05-06 20:50:26 följande:

    Trodde verkligen det skulle bli i helgen.
    Istället  låg vi länge och pratade om var vi är och vart vi är på väg.
    Tror nog vi börjat tappa bort varandra som par.
    Sex är nog en del av det.



    Det där är ju en klassiker, det är ju precis därför så få lyckas lösa olika sexlust. Det brukar gå såhär...

    A värderar närhet närhet mer än sex
    B värderar sex mer än närhet
    A säger att om hen får mer närhet så kommer hen bli jättesugen på sex
    B hakar på det i hopp om att det ska leda till sex
    A får sitt behov närhet tillfredsställt och har ingen som helst anledning att ha sex, varför skulle hen det, hen är ju nöjd som det är.
    B får inte sitt behov av sex  tillfredsställt och är lika missnöjd som innan.
    A fortsätter hävda att ju mer hen får sina behov tillfredställda (vem vill inte det) så kommer hen förmodligen kanske möjligen bli mer sugen på sex...

    Och så går det runt runt och runt tills B tröttnar och drar. A blir jätte jätteförvånad och kan inte för sitt liv förstå varför.... allt var ju så bra?

    Summa summarum, så länge man får det man behöver så finns det ingen anledning att jobba för en förändring och då gör man inte det. Det är inte förrän man själv blir utan det man anser sig behöva som man öht fattar att man har ett problem som behöver lösas. 
  • Anonym (munken)
    Anonym (H1) skrev 2024-05-09 12:20:33 följande:

    Igår med särbon och idag blir det åka av med min kk. 



    Ja man får väl hoppas på att din särbo får reda på det så snart som möjligt, då lär det bli på åka av då med skulle jag gissa Cool
Svar på tråden När låg du senast?