• Anonym (Duger inte?)

    Potensproblem eller vad?

    Min sambo har potensproblem. Den funkar bara om man runkar oavbrutet tills det går. Samlag= 0 Han har fått utskrivet tabletter vilket enligt honom inte heller fungerar så bra. Vi har åtminstone inget sex. Men jag har hittat tomma kartor i hans väska. ( Han är veckopendlare) Då måste han väl ändå ha nytta av dem? Känner mig olustig och faktiskt rätt besviken.

  • Svar på tråden Potensproblem eller vad?
  • Anonym (M)

    Låter tyvärr som att han har fullt upp med potensen på annat håll... kanske dags att hitta en man som är hård och uthållig för dig istället. 

  • Anonym (S)

    Jag skulle nog faktiskt misstänka tt han träffar andra eller runkar när han ligger ute på jobb. Eller hur förklarar han dom tomma pillerkartorna i väskan? 

  • Anonym (Duger inte?)

    Jag har inte sagt att jag hittat dem. Men jag har frågat om de funkar och då fått svar att de funkat dåligt Konstigt att de ändå används isåfall kan man tycka? Misstänker att han gör något i telefonen men vet inte. Vet inte riktigt vad jag ska tro. 

  • Anonym (W)

    Om han tar piller för att kunna runka, vad är problemet?

  • Anonym (S)
    Anonym (Duger inte?) skrev 2024-05-08 21:12:27 följande:

    Jag har inte sagt att jag hittat dem. Men jag har frågat om de funkar och då fått svar att de funkat dåligt Konstigt att de ändå används isåfall kan man tycka? Misstänker att han gör något i telefonen men vet inte. Vet inte riktigt vad jag ska tro. 


    Hmm. svårt sits. Behöver inte vara otrohet. Han kanske bara tar dom för att dra en runk också. Vet inte hur män med impotensproblem funkar riktigt men känns kanske lite långsökt att ta en tablett för att få lite lust till en runk. 

    Vet ni orsaken till hans problem? Anstränger ni er för att hetta upp stämningen mellan er? Har ni det bra annars i relationen? inga bråk som minskar lusten? 

    Min man har haft lite svårt att behålla ett stånd på sistonde och den slaknar väldigt fort. Men då har han förhöjt blodsocker, han har inte utvecklat diabetes typ 2 men han riskerar att få det. 
  • felicityporter

    Jag har träffat på det här fenomenet tidigare några gånger, den gemensamma nämnaren var att ingen av killarna ifråga haft många sexuella erfarenheter och mest runkat till porr hela sina liv. Då är det jävligt svårt att få det att funka genom vanligt sex senare, så jag tror inte han är otrogen utan bara tar tabletterna för att underlätta sitt runkande.

  • Anonym (Duger inte?)

    Vi har väl som många andra par som levt tillsammans länge tappat bort varandra men valt att försöka "hitta tillbaka " vi är inte osams. Detta med potensproblem är sedan ett bra tag tillbaka pga andra mediciner. Jag har däremot aldrig någonsin behövt känna mig osäker på honom tidigare. Det är nytt, jobbigt och skrämmer mig. Vill tillägga att det är pga vår relation som han vågat söka hjälp. Jag har inte heller några problem med att han runkar. Det är just bara det att det skulle vara Nice att inte bli helt utan själv.

  • Anonym (S)
    felicityporter skrev 2024-05-09 01:36:36 följande:

    Jag har träffat på det här fenomenet tidigare några gånger, den gemensamma nämnaren var att ingen av killarna ifråga haft många sexuella erfarenheter och mest runkat till porr hela sina liv. Då är det jävligt svårt att få det att funka genom vanligt sex senare, så jag tror inte han är otrogen utan bara tar tabletterna för att underlätta sitt runkande.


    Intressant och det du säger kan det ligga en sanning bakom. Jag träffade en man för många år sedan som hellre runkade än att ha sex. Han beskrev sex som jobbigt, kladdig och sa att det är enklare att bara runka. Han konsumerade väldigt mycket porr dessutom. Sen när vi väl hade sex så var hans föreställning att man ska älska analsex, alla kvinnor vill tydligen testa att ha sex med en annan kvinna, han tyckte det var konstigt att som tjej inte vilja klä sig jättesexigt. 

    Min nuvarande har mycket hellre sex än att runka och vårt sexliv var till en början fantastiskt. Dock har min man fått hälsoproblem (förstadiet till diabetes). Det har lett till han har fått svårare att få upp den och inte orkar ha så mycket sex. 
Svar på tråden Potensproblem eller vad?