• Anonym (Run)

    Avslöja narcissisten?

    Bäst att fly, de går inte att ändra på. De gör livet till ett helvete för alla, så fly är bästa försvar.

  • Anonym (Run)
    Anonym (Lovisa 83) skrev 2024-05-03 07:24:18 följande:
    Alltså. Jag var otydlig.  Han har dels gått fysiskt över mina gränser. Brutit mot dem utan att ha rätten göra det. Han har stalkat min dotter på Instagram. Allt som gäller min kommer direkt från henne.  Dvs skickat 5 vänförfrågningar efter varann trots hon sagt nej. Därefter ändå börjat följa henne då hon ändrat till öppet konto. Han har skickat pengar till min dotter utan vår vetskap då hon fyllde 15 år. Han har betett sig konstigt på festen mot henne. Velat komma nära. Han har hållt fysiskt i henne i vår gemensamma bastu ( kommit fram senare) på ett sätt man inte gör med en 15 årig tjej. Ja .Han ljuger numera gentemot sin tjej varför vi inte vill ha med honom göra. Ska jag acceptera det? Om jag berättar vet ju hans tjej och då kan hon åtminstone förstå vårt avståndstagande och han inte ljuga om det inför henne ( inte lika lätt i alla fall). Det var det jag ville.
    Om han verkligen är en narcissist, och du vill göra det, så var beredd på att då börjar helvetet på riktigt.
Svar på tråden Avslöja narcissisten?