• Nandez

    Robinson 2024 Vår

    I kväll börjar en ny säsong av Robinson, här pratar vi stort och smått om programmet😀

    Väl mött😀

    OBS
    Inga spoilers 

  • Svar på tråden Robinson 2024 Vår
  • Anonym (Usch)
    Jhannis skrev 2024-05-14 16:08:09 följande:
    Alex är genuin i år. Gillade inte han då han var med tidigare.

    Om Robble skulle vinna då är det klargjort innan programmet. Han har inte gjort nt för att hjälpa till vid lägret. Lat när alla är samlade och satsar allt på tävlingar. Ok han förlorade en gång, men räddades av produktionen tillbaka utan att tävla.

    Alla som tävlar behöver penarna inte bara Robble.

    Håller med om det du skrev om Alex i tidigare säsong, då var han faktiskt väldigt otrevlig. Ibland undrar jag om hans snällhet är fake för att han vet att det filmas. Det är ju verkligen en helsväng han har gjort men gillar honom ändå denna säsong haha. 


    Ja, hoppas verkligen inte han vinner. Skulle bli väldigt besviken då 

  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-14 19:47:23 följande:

    Jag fattar inte mig på Alexander att han väljer bort maten själv.....Han har varit bundis senast med Markus varför inte säja ja till Markus....Simone lovade han också guld och gröna skogar på Gränslandet, men har inte ens varit och pratat med henne. Däremot så pratar han med Zayra ....Nä jag fattar mig inte på någon.


    Ja,jag hoppas att han inte ger bort det till Zayera nu bara för att hon sitter och gnäller över samtalen och breven.
  • Anonym (Usch)
    molly50 skrev 2024-05-14 19:03:57 följande:
    Ja,visst är det! Och i trådar där det inte får spoilas,dessutom.
    Fruktansvärt irriterande.
    Ja, förstår inte varför dom håller på så, det är som att dom tycker det är kul 
  • Anonym (Usch)
    molly50 skrev 2024-05-14 19:04:46 följande:
    Ja,och jag hoppas att han vinner allt nu.
    Ingen annan,utom möjligen Marcus,är värdiga vinnare av de som är kvar.
    Tycker exakt likadant! Men gillar Simone också. 
  • Anonym (Usch)
    Jhannis skrev 2024-05-14 19:47:23 följande:

    Jag fattar inte mig på Alexander att han väljer bort maten själv.....Han har varit bundis senast med Markus varför inte säja ja till Markus....Simone lovade han också guld och gröna skogar på Gränslandet, men har inte ens varit och pratat med henne. Däremot så pratar han med Zayra ....Nä jag fattar mig inte på någon.


    Undrar om han smörar för dom för att han vill gå med i tjejernas pakt?
  • Anonym (Usch)
    molly50 skrev 2024-05-14 20:07:17 följande:
    Ja,jag hoppas att han inte ger bort det till Zayera nu bara för att hon sitter och gnäller över samtalen och breven.
    Haha undrar hur Zayra skulle reagera om inte hon blir vald, hon är ju så barnslig. Riktigt irriterad på hrnne
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-14 20:03:00 följande:
    Ja,precis. Hon är det.
    Och hon verkar inte kunna släppa saker heller.
    Långsint, ältare så får man inte vänner. Hon kunde vara lite ödmjuk och hjälpsam.
  • Anonym (Usch)
    Jhannis skrev 2024-05-14 20:14:39 följande:
    Långsint, ältare så får man inte vänner. Hon kunde vara lite ödmjuk och hjälpsam.
    Ja. Hon verkar inte ha någon självinsikt
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:07:15 följande:

    Håller med om det du skrev om Alex i tidigare säsong, då var han faktiskt väldigt otrevlig. Ibland undrar jag om hans snällhet är fake för att han vet att det filmas. Det är ju verkligen en helsväng han har gjort men gillar honom ändå denna säsong haha. 


    Ja, hoppas verkligen inte han vinner. Skulle bli väldigt besviken då 


    Var ett klipp i FB där han berättade om sig idag. Förstår han bättre nu och tror att han säger allt från hjärtat, inte för att kamerorna är framme.

    Jag har mina favoriter Alexander, Markus, Simone och Alma.
  • Jhannis
    Anonym (Usch) skrev 2024-05-14 20:09:25 följande:
    Undrar om han smörar för dom för att han vill gå med i tjejernas pakt?
    Kan vara så att han vill att tjejerna ska gilla honom efter att han gav sin mat till dem. Och att han även vill kolla läget på resten av deltagarna med hjälp av förhoppningsvis Simone som han redan känner. Hoppas att han även ser hur Robble och Pål fungerar vid lägret och att Markus kan prata med han att det två ska ut . 
Svar på tråden Robinson 2024 Vår