• Anonym (Ht)

    Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?

    Denna fråga är mer till män 40+ hur många gånger behöver en man i er ålder få utlösning i veckan? Ökar er sexlust eller minskar den med åldern?
  • Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?
  • Noname00

    Brukar bunkra 3 dagar
    Så 1-2 ggr i veckan lättas trycket och det får komma ut.
    Ibland flödar det på fint när man inte kört ett tag.

  • Anonym (sss)

    Få se, jag onanerar kanske en gång om dagen. Hade egentligen önskat att det var mindre och att jag inte hade någon sexlust, men det finns inget att göra.

  • Anonym (Lite)

    Min kille 41 år. Har aldrig sprutat sen vi blev ett par ( 1 år sen) :(
    Vi har sex kanske 1 g/v
    Men han kommer aldrig, han får inte orgasm heller. När jag läser svar här från andra tänker jag min kille behöver hjälp.
    Jag längtar efter mer sex !..

  • Dimpen

    Konstig fråga. Behöver och behöver? Det är väl naturligt att ha sex med den man älskar. För min del 55+ så blir det så gott som dagligen...

  • Anonym (Saknar)
    Anonym (Lite) skrev 2024-05-12 20:49:45 följande:

    Min kille 41 år. Har aldrig sprutat sen vi blev ett par ( 1 år sen) :(
    Vi har sex kanske 1 g/v
    Men han kommer aldrig, han får inte orgasm heller. När jag läser svar här från andra tänker jag min kille behöver hjälp.
    Jag längtar efter mer sex !..


    Ni har alltså sex typ en gång per vecka men han kommer aldrig? Låter märkligt. 

    Min man vill nästan aldrig ha sex och han onanerar inte heller (han är 45). Verkar som han liksom tappat sexlusten. Och ja, jag är helt säker på att det inge finns någon älskarinna. 
    Jag önskar att jag haft en kåt man som ville ha sex minst en gång per dag. 
  • Sk007
    Anonym (Saknar) skrev 2024-05-12 21:49:38 följande:
    Ni har alltså sex typ en gång per vecka men han kommer aldrig? Låter märkligt. 

    Min man vill nästan aldrig ha sex och han onanerar inte heller (han är 45). Verkar som han liksom tappat sexlusten. Och ja, jag är helt säker på att det inge finns någon älskarinna. 
    Jag önskar att jag haft en kåt man som ville ha sex minst en gång per dag. 
    Han kan inte tänka sig att låta dig ha en älskare?
  • Anonym (Saknar)
    Sk007 skrev 2024-05-12 22:05:24 följande:
    Han kan inte tänka sig att låta dig ha en älskare?
    Jo, det har vi faktiskt pratat om. Min lust är det inget fel på och jag ser nog ändå helt ok ut. 
  • Sk007
    Anonym (Saknar) skrev 2024-05-12 22:35:41 följande:
    Jo, det har vi faktiskt pratat om. Min lust är det inget fel på och jag ser nog ändå helt ok ut. 
    Oavsett utseende så är det väl rimligt att få ha ett fungerande sexliv.
Svar på tråden Hur många ggr får ni män utlösning i veckan?