Kärleken till Henne
Träffade en kvinna som rent åldersmässigt hade kunnat vara min mamma. Vi inledde något som vi båda helt tappade kontrollen över, känslor blossade upp. Kärlek. Jag försökte kväva alla känslor, men det har inte gått. Jag mår bara dåligt utan henne och hon känner likadant.
Jag bara vet att hon är min stora kärlek, hon har allting jag drömt om hos en kvinna. Hon har skönheten, kvinnligheten, sexigheten, intelligensen, värmen, omtänksamheten och en sprudlande personlighet som gör mig knäsvag. Det är bara henne jag vill ha.
Jag inser att hon är one of a kind. Hon får mår att må så bra, hon lyfter mig och jag känner mig älskad och behandlad på ett sätt jag aldrig tidigare blivit behandlad på. Är van vid att tjejerna i min egen ålder tar mig för givet, men hon, hon tar emot allt jag ger och ger tillbaka lika mycket. Hon gör mig trygg. Jag har aldrig mått så bra som jag gör när jag är med henne.
Vi är båda vuxna och jag hade önskat att ingen skulle ha åsikter om oss. Att jag slapp försvara oss. Kan jag inte bara få älska henne utan att någon lägger sig i?