• Anonym (Vilsen)

Inget samliv nygifta fru vet inte vad hon vill Hjälp!

Hoppas verkligen att nån klok människa orkar uttala sig för jag håller på att gå sönder.
    Jag är gift sedan 8 månader sedan. vi har varit sambos i ca 8 år vi har en 3 och en 5 åring. Vi hade världens bästa förhållande till graviditeten med 5 åringen som va kämpig mentalt för min fru. Jag har mer eller mindre alltid haft svårt med min erektion vilket har varit extremt jobbigt för oss båda.Problemt har inte blivit bättre av att hon både har gråtit över det och sagt att jag är den sämsta hon varit med.

Åren har tuggat på och vi fick ett barn till men vi har allt mindre sex.
    Jag har känt mig avvisad o fått nej tack av en rad olika annlednigar.

• Svar på tråden Inget samliv nygifta fru vet inte vad hon vill Hjälp!
  • Anonym (Vilsen)
    För 1 år sedan friade hon jag sa ja och vi gifte oss. Vi har haft sex en gång sedan dess.
    Tidigare när jag har försökt prata om att jag saknar samlivet har hon mer tagit det me ro o sagt att det nog är så här under små barns åren. Men för 2 veckor sedan förnedrades hon blev irriterad och såg fel i allt. förra helgen pratade vi ut o hon sa hon är osäker på oss och ville ha tid själv i form av festa och äta mat med vänner under en vecka och att vi skulle prata ihop oss efter det.
  • Anonym (Vilsen)
    jag har mått skit hela veckan men hållet god min tills idag när jag inte orkade vänta mer utan började prata och får då till mig att hon tkr allt är perfekt utan vårat samliv och därför inte vet om hon vill skiljas. Jag bryter ihop och erbjuder mig att ta kontakt med sjukvården med mina problem och att vi kan boka in oss själva på ett hotel om 2 veckor hon verkar nappa på det men är sen under kvällen helt off och går knappt o prata med för att hon är så osäker på oss.

snälla va ska jag göra???
  • Lynx123

Jag skulle.nog börja med parterapi. Ni behöver prata om de här problemen med en utomstående. Att hon säger att du är den sämsta hon varit med är inte okej alls. Däremot finns det hjälp att få även med det sexuella men ni behöver börja med att prata med en psykolog. Lycka till

• Meddelande borttaget
  • Anonym (T)

Det här behöver ni en utomstående parterapeut som hjälper er med.

Svar på tråden Inget samliv nygifta fru vet inte vad hon vill Hjälp!