• Anonym (Jess)

När man slutar jaga kommer hen tillbaka

Varför är det ofta så? Effekten av tystnad? Man dejtar en kille som man märker svalnar. Kontakten blir glesare. Märkbart ett tappat intresse hos motparten. Man möter med samma energi. Svalnar och slutar höra av sig. Så plötsligt får dom fart. I 9 fall av 10 är detta en regel upplever iaf jag? 

Är det effekten av tystnad ? Egot som vill boosta sig? Vad rör det sig om? Någon? 

• Svar på tråden När man slutar jaga kommer hen tillbaka
  • Anonym (Japp)

Jag vet, det är effektivt. Personen förväntar sig att man ska jaga den när den tystnar. När det inte fungerar blir personen nyfiken, osäker och vill bli bekräftad. 

Denna katt och råtta lek är effektiv ( särskilt hos män som gillar att jaga) , men inte särskilt praktisk om man vill ha ett seriöst längre förhållande. 

Lite trist bara att man behöver vara ointresserad för att få någon intresserad. 

• Anonym (Japp)

Det är lite som zero kontakt vid ett uppbrott. Funkar oftast bra. Frågan är om man vill ha det så bara.

• Anonym (Den jagande Diana)

Jag kan inte relatera till detta alls.

Jag jagar, nedlägger bytet och sen vill männen aldrig lämna mig. Får sopa ut dem med kvasten om jag tröttnar.

• Anonym (Jess)
    Anonym (Den jagande Diana) skrev 2025-03-28 17:39:06 följande:

Jag kan inte relatera till detta alls.

Jag jagar, nedlägger bytet och sen vill männen aldrig lämna mig. Får sopa ut dem med kvasten om jag tröttnar.

Men det där vill jag höra mer om. Du jagar männen. Hyr gör man ? Tycker det verkar svårt men tar gärna emot tips. 
  • Anonym (Jess)
    Anonym (Japp) skrev 2025-03-28 17:16:10 följande:

Jag vet, det är effektivt. Personen förväntar sig att man ska jaga den när den tystnar. När det inte fungerar blir personen nyfiken, osäker och vill bli bekräftad. 

Denna katt och råtta lek är effektiv ( särskilt hos män som gillar att jaga) , men inte särskilt praktisk om man vill ha ett seriöst längre förhållande. 

Lite trist bara att man behöver vara ointresserad för att få någon intresserad. 

Ja väldigt effektiv. Funkar om man vill ha tillbaka någon. Kan vara lite svårt att stå emot men klarar man bara det så brukar det ge resultat  tar lite olika lång tid bara. 

Sen börjar ju alla relationer på olika sätt. Jag inte att bli jagad. Blir därför oftast det. 
Svar på tråden När man slutar jaga kommer hen tillbaka