• Anonym (LitenPenis)

Kvinnor: Relation med man med liten penis?

Hej kvinnor. Jag har en liten fundering gällande penisstorlek, ja jag vet igen.

Min fråga är: Skulle ni kunna vara tillsammans med en man som har en liten penis? Vad som är litet får du välja själv. Vad som helt enkelt är litet för dig och att den i allmänhet skulle kännas mindre än vad det kan göra.

Skulle det gå för dig?

• Svar på tråden Kvinnor: Relation med man med liten penis?
  • Anonym (ME)

Asså det är kanske inte jättekul om man knappt känner något vid penetration, men det finns ju andra saker man kan njuta av under sex. Jag tycker om medelstora men hellre mindre än för stora...!

• Anonym (Ö)

Ja det tror jag absolut. Finns många sätt att ha sex på. Dessutom då dygnet har 24 timmar och livet förhoppningsvis blir långt, så sätter jag större värde i intellektuellt utbyte än i en stor kuk. Mitt liv består av så mkt mer än sex

• Anonym (Anna)
    Anonym (ME) skrev 2025-03-18 14:15:24 följande:

Asså det är kanske inte jättekul om man knappt känner något vid penetration, men det finns ju andra saker man kan njuta av under sex. Jag tycker om medelstora men hellre mindre än för stora...!

Inte känner något vid penetration?
    Man känner väl det oavsett storlek såvida vi inte pratar om 1-2 cm .
    Man känner om man får ett finger i sig så klart man känner en kuk
  • Anonym (Qas)
    Anonym (Grov) skrev 2025-03-17 14:53:37 följande:

Den behöver inte vara lång men den måste vara grov. Jag har aldrig sett en liten penis på en man över 190 så jag håller mig till män i den längden och slipper därmed oroa mig över att stöta på små snoppar. 

Aha! Det är därför vissa kvinnor absolut måste ha män som är så mycket längre än de själva? De gillar stora organ. Nu förstår jag:)
  • Anonym (Kille)

Nyfiken fråga av en man. Med mått. Vad skulle er Ideal längd och omkrets vara för er njutning? 
    Som man har man själv vart osäker på sina mått då man hört kvinnor säga att den ska vara dittan o dattan. Men läst era trådar och vad klassar ni som liten i längd och omkrets? O vad klassar ni som stor i längd o omkrets? 

Vad är för litet? Vad är "i helvete att den där kommer in i mig" 
    Inga måsten o svara. Är mest bara nyfiken då nog föer mån som läser tråden gärna vill höra. Vad är er ideal längd?

• Anonym (Jag)
    Anonym (Kille) skrev 2025-03-23 06:34:34 följande:

Nyfiken fråga av en man. Med mått. Vad skulle er Ideal längd och omkrets vara för er njutning? 
    Som man har man själv vart osäker på sina mått då man hört kvinnor säga att den ska vara dittan o dattan. Men läst era trådar och vad klassar ni som liten i längd och omkrets? O vad klassar ni som stor i längd o omkrets? 

Inga måsten o svara. Är mest bara nyfiken då nog föer mån som läser tråden gärna vill höra. Vad är er ideal längd?

Det här låter som om du tror att vi kvinnor sitter och mäter doningar. Hur ska t.ex. jag kunna svara på din fråga? Förra veckan hade jag sex med en som var grov (vilket var bra), men det finns ju inte på världskartan att jag skulle gå och hämta ett måttband i den situationen... och nu när jag har ett måttband inom räckhåll kan jag inte lita på mitt minne. Så hur ska man kunna svara?
  • Anonym (Tillsammans med en man)

Hur kan det ens vara möjligt, är verkligen alla män så kukfixerade och fixerade vid kukens mått? (Eller nästan alla...)

Jag och flera brukar försöka berätta för män att:
    Ingen kvinna vill vara med en kuk, oavsett dess storlek.
    Vi vill vara med en man.
    En man som har de personliga egenskaper som jag gillar.
    (och jag personligen uppskattar lite extra om just den mannen också skulle visa sig ha en grov och stor).

Hur kan någon enda man inbilla sig att kvinnor generellt skulle vara ens det minsta intresserade av att syssla med att mäta kukar???

Jag har aldrig någonsin mätt någon kuk.
    Inte någon enda av alla kvinnor jag har pratat med under årens lopp har sysslat med att mäta kukar.
    De allra flesta av oss kvinnor har nog inte något som helst intresse eller vana att öva vårt ögonmått så att vi kan ha någon exakt uppfattning om hur många cm olika kukar är (?).
    Jag vågar generalisera och påstå att för de allra flesta av oss är det helt ointressant vilka cm-mått olika kukar har.

Men jag och säkert flera med mig blir bekymrade, och många av oss får nog riktigt dåliga vibbar, av all denna kukfixering hos så väldigt många män (alla?).

För mig är en sådan fixering mycket avtändande. Jag upplever nästan att det gränsar till något sjukligt som då faktiskt väger tyngre än alla andra goda personliga egenskaper hos en man.

"Ingen kvinna vill vara med en kuk,
    oavsett dess storlek.

Vi vill vara med en man."
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Tillsammans med en man) skrev 2025-03-25 12:44:28 följande:
    Hur kan det ens vara möjligt, är verkligen alla män så kukfixerade och fixerade vid kukens mått? (Eller nästan alla...)

Jag och flera brukar försöka berätta för män att:
    Ingen kvinna vill vara med en kuk, oavsett dess storlek.
    Vi vill vara med en man.
    En man som har de personliga egenskaper som jag gillar.
    (och jag personligen uppskattar lite extra om just den mannen också skulle visa sig ha en grov och stor).

Hur kan någon enda man inbilla sig att kvinnor generellt skulle vara ens det minsta intresserade av att syssla med att mäta kukar???

Jag har aldrig någonsin mätt någon kuk.
    Inte någon enda av alla kvinnor jag har pratat med under årens lopp har sysslat med att mäta kukar.
    De allra flesta av oss kvinnor har nog inte något som helst intresse eller vana att öva vårt ögonmått så att vi kan ha någon exakt uppfattning om hur många cm olika kukar är (?).
    Jag vågar generalisera och påstå att för de allra flesta av oss är det helt ointressant vilka cm-mått olika kukar har.

Men jag och säkert flera med mig blir bekymrade, och många av oss får nog riktigt dåliga vibbar, av all denna kukfixering hos så väldigt många män (alla?).

För mig är en sådan fixering mycket avtändande. Jag upplever nästan att det gränsar till något sjukligt som då faktiskt väger tyngre än alla andra goda personliga egenskaper hos en man.

oavsett dess storlek.
    Vi vill vara med en man."
    Summa summarum.
    Du uppskattar stor och grov. Men är ointresserad av hur många cm den är?
  • Anonym (Tillsammans med en man)
    Anonym (Rob) skrev 2025-03-25 13:08:05 följande:
    Summa summarum.
    Du uppskattar stor och grov. Men är ointresserad av hur många cm den är?
    Nej, helt fel summa summarum eftersom du totalt lyckades missa det mest väsentliga:
    oavsett dess storlek.

Vi vill vara med en MAN."

Summa summarum är mer korrekt att jag uppskattar en man med så många som möjligt av de viktigaste personliga egenskaper som jag gillar.

(En av många personliga egenskaper som jag gillar,
    men alltså bara en egenskap i mängden, och absolut inte den enskilt viktigaste, är att jag uppskattar om DEN MANNEN har en stor och grov).

Det enda du har rätt i att angivelsen, siffrorna, gällande cm-måtten på olika kukar är komplett och totalt ointressanta, de ger mig ingen som helst viktig eller intressant information gällande MANNEN.

Det är för mig fortfarande lika obegripligt, hur kan det ens vara möjligt, att någon enda man inte klarar att ta in och förstå det jag berättar?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Tillsammans med en man) skrev 2025-03-25 18:11:49 följande:
    Nej, helt fel summa summarum eftersom du totalt lyckades missa det mest väsentliga:
    oavsett dess storlek.
    Vi vill vara med en MAN."

Summa summarum är mer korrekt att jag uppskattar en man med så många som möjligt av de viktigaste personliga egenskaper som jag gillar.

(En av många personliga egenskaper som jag gillar,
    men alltså bara en egenskap i mängden, och absolut inte den enskilt viktigaste, är att jag uppskattar om DEN MANNEN har en stor och grov).

Det enda du har rätt i att angivelsen, siffrorna, gällande cm-måtten på olika kukar är komplett och totalt ointressanta, de ger mig ingen som helst viktig eller intressant information gällande MANNEN.

Det är för mig fortfarande lika obegripligt, hur kan det ens vara möjligt, att någon enda man inte klarar att ta in och förstå det jag berättar?
    Jag har fattat det att det är en egenskap av flera.
    Det finns dock några cm som kvinnor bryr sig väldigt mycket om. Det är kroppslängden.  Jag tror de flesta kvinnor skiter i kuklängd som sagt.
  • Anonym (Ö)

Under mina 56 år har jag aldrig tagit fram ett måttband och mätt mina partners. Har aldrig heller fråga om dom vet sina mått. Vem gör ens det? Dom som säger att det ska fyllas ut hit och dit..... Jag har fött 4 barn och känner mycket väl ett av mina mans fingrar - så självklart känner man en kuk i sig - annars tror jag nog att problemet ligger mer hos kvinnan
  • Anonym (Tjej)

Slidan är väldigt töjbar så den anpassar sig efter den penisen som förs in  

• Anonym (Vänstrar större kuk)

Jag trodde jag skulle klara mig med en medel. Min man jobbar inom finans och välbetalt yrke men avsaknaden av att bli dominerad och dyrka en stor kuk har alltid varit stark för mig. När jag var ung brukade jag först vilja att män visade upp kuken i toaletter och liknande ställen för att först få en inblick om dom dög för ett ligg.

Jag började träffa en vakt jag mätt och han är hela 24cm med bred omkrets. Började nästan gråta av lycka när jag börja suga av honom, alltid känt att jag är gjord för att dyrka stor kuk.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Kvinnor: Relation med man med liten penis?