Anonym (Kille) skrev 2025-03-23 06:34:34 följande:
Nyfiken fråga av en man. Med mått. Vad skulle er Ideal längd och omkrets vara för er njutning?
Som man har man själv vart osäker på sina mått då man hört kvinnor säga att den ska vara dittan o dattan. Men läst era trådar och vad klassar ni som liten i längd och omkrets? O vad klassar ni som stor i längd o omkrets?
Vad är för litet? Vad är "i helvete att den där kommer in i mig"
Inga måsten o svara. Är mest bara nyfiken då nog föer mån som läser tråden gärna vill höra. Vad är er ideal längd?
Hur kan det ens vara möjligt, är verkligen alla män så kukfixerade och fixerade vid kukens mått? (Eller nästan alla...)
Jag och flera brukar försöka berätta för män att:
Ingen kvinna vill vara med en kuk, oavsett dess storlek.
Vi vill vara med en man.
En man som har de personliga egenskaper som jag gillar.
(och jag personligen uppskattar lite extra om just den mannen också skulle visa sig ha en grov och stor).
Hur kan någon enda man inbilla sig att kvinnor generellt skulle vara ens det minsta intresserade av att syssla med att mäta kukar???
Jag har aldrig någonsin mätt någon kuk.
Inte någon enda av alla kvinnor jag har pratat med under årens lopp har sysslat med att mäta kukar.
De allra flesta av oss kvinnor har nog inte något som helst intresse eller vana att öva vårt ögonmått så att vi kan ha någon exakt uppfattning om hur många cm olika kukar är (?).
Jag vågar generalisera och påstå att för de allra flesta av oss är det helt ointressant vilka cm-mått olika kukar har.
Men jag och säkert flera med mig blir bekymrade, och många av oss får nog riktigt dåliga vibbar, av all denna kukfixering hos så väldigt många män (alla?).
För mig är en sådan fixering mycket avtändande. Jag upplever nästan att det gränsar till något sjukligt som då faktiskt väger tyngre än alla andra goda personliga egenskaper hos en man.
"
Ingen kvinna vill vara med en kuk,
oavsett dess storlek.Vi vill vara med en man."