• Anonym (Anonym signatur)

Har du kvinna slickat fitta?

Har du kvinna slickat fitta? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du kvinna slickat fitta?
  • Anonym (Lågvattenmärke i massor)
    Anonym (A) skrev 2024-09-01 23:03:20 följande:
    Du vet att ingen tvingar dig att gå in och läsa dessa trådar va? Och ändå gör du det. Varför? 
    Det handlar inte bara om mig utan om vanliga kvinnor som befinner sig härinne.
    Mammor ofta (och möjligen barn) som går in och läser då detta är ett familjeorienterat forum.

Tycker du verkligen att grova könsord och rena snuskfrågor passar sig på den här platsen och att detta är det första som kvinnor ska behöva läsa när de loggar in?

Även om man inte går in i trådarna så syns ändå rubrikerna och det är väldigt grisigt, osmakligt att hålla på som ni gör, kan ni inte fatta det nån gång?

Bete er anständigt och visa lite vanligt hyfs istället. Som vuxna människor. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Lågvattenmärke i massor) skrev 2024-09-01 23:10:46 följande:
    Mammor ofta (och möjligen barn) som går in och läser då detta är ett familjeorienterat forum.

Tycker du verkligen att grova könsord och rena snuskfrågor passar sig på den här platsen och att detta är det första som kvinnor ska behöva läsa när de loggar in?

Även om man inte går in i trådarna så syns ändå rubrikerna och det är väldigt grisigt, osmakligt att hålla på som ni gör, kan ni inte fatta det nån gång?

Tror att det är få som tar så illa upp som du av att läsa ordet fitta. Finns säkert något kristet forum för såna som dig.
  • Anonym (?)
    Anonym (Lågvattenmärke i massor) skrev 2024-09-01 22:42:52 följande:
    Knappast. Sex finns i överflöd för kvinnor. Vi behöver inte pådyvla andra människor vår sexuella frustration på nätforum eftersom vi faktiskt kan få sex i verkliga livet. Till skillnad från incels o annat löske. 
    Ord och inga visor.
    Gillar absolut.
    Mina erfarenheter är ju rätt beiga. En annons i Aktuell Rapport med ett svar med bild.
    En nära situation på bio med  någon vi var överens om
    Senare - någon jag inte fick träffa men jag vet var hon finns
  • Anonym (Li)
    Anonym (A) skrev 2024-09-01 22:07:16 följande:

Undra vad det är för surkärringar som härjar här på FL som måste rösta ner varenda inlägg som handlar om sex. Är de själva sexuellt frustrerade?

Nej. I aparta ämnen är det endera surgubbar eller incels som härjar loss på FL. Njuter av saken. 
    Anonym (A) skrev 2024-09-01 23:22:26 följande:
    Tror att det är få som tar så illa upp som du av att läsa ordet fitta. Finns säkert något kristet forum för såna som dig.
    Tror inte jag. Ingen jag pratar med i verkliga livet beter sig som vissa av kufarna här på forumet. De flesta vårdar sitt språk och ställer inte närgångna snuskfrågor till folk de inte känner.

De flesta delar nog min erfarenhet där också, utom möjligen löske i WT-kretsar då. En minoritet av befolkningen som inte klarar att uppföra sig. 
    Anonym (?) skrev 2024-09-01 23:26:16 följande:
    Ord och inga visor.
    Gillar absolut.
    Mina erfarenheter är ju rätt beiga. En annons i Aktuell Rapport med ett svar med bild.
    En nära situation på bio med  någon vi var överens om
    Senare - någon jag inte fick träffa men jag vet var hon finns
    Jaha? Och din poäng var?
  • Anonym (Feministen)
    Anonym (Lågvattenmärke i massor) skrev 2024-09-01 23:35:58 följande:
    Jaha? Och din poäng var?

Okej, vi fattar. 

Men, har du skickat fitta eller inte?

Anonym (Feministen) skrev 2024-09-01 23:56:44 följande:

Okej, vi fattar. 

Men, har du skickat fitta eller inte?

Svarar som sagt inte på oförskämda frågor.

Väx upp istället och lägg ner inceltramset. Du skämmer bara ut dig.
  • Anonym (S)
    Anonym (Li) skrev 2024-09-01 19:49:13 följande:
    Sätt mer tydliga gränser kring din taste och din person. Värna om dig själv oxå erotiskt och låt dig inte övertalas till något du innerst inne inte vill. Seså var nu framgent snäll mot dig själv! 
    Men oh så puttinuttigt prussilusk moralkaksvar. Ärligt talat jag var tonåring och är 30+ idag okej och har 3 ungar. Du har förstås aaaaaldrig testat något i tonåren, hittat din identitet osv. Eller kanske går du med emo utstyrsel fortfarande? Eller är gift med den du förlorade oskulden med? Jag ångrar inte det på något sätt, alla erfarenheter har gjort mig till en erfaren person. 
  • Anonym (S)

Men snälla är du frikyrklig? barn har väl för fasen ingenting på FL att göra? Isf måste du sätta kaffet i halsen kring ganska många trådar härinne? Är det inte en åldergräns här? Vad skulle TS skrivit då? Framstjärt? mutta? eller mer specifikt labias major och klitoris? eller är det också förkastligt? 
  • Anonym (Helena)

Nej, jag tänder inte alls på kvinnor så det har inte varit aktuellt.

• Anonym (Carin)
    Anonym (Lågvattenmärke i massor) skrev 2024-09-02 00:13:54 följande:
    Svarar som sagt inte på oförskämda frågor.

Väx upp istället och lägg ner inceltramset. Du skämmer bara ut dig.
    Du har en väldigt nedvärderande människosyn där du upphöjer dig själv och kallar andra för "WT", "incels" och andra fula epitel.

Du agerar som någon slags polis på FL som berättar för andra vad som är rätt och fel.
  • Anonym (Slickaren)

Vad har du att säga till min bi-sexuella kompis som är både mormor och farmor, har haft flickvän och har varit gift med en kvinna?

Familjer ser ut på mer än ett sätt. Är min goda vän äcklig för att hon har haft sex med sin fru?
    Anonym (Lågvattenmärke i massor) skrev 2024-09-01 23:34:03 följande:
    Tror inte jag. Ingen jag pratar med i verkliga livet beter sig som vissa av kufarna här på forumet. De flesta vårdar sitt språk och ställer inte närgångna snuskfrågor till folk de inte känner.

De flesta delar nog min erfarenhet där också, utom möjligen löske i WT-kretsar då. En minoritet av befolkningen som inte klarar att uppföra sig. 
    Läs inte tråden då. 
  • Anonym (Nyfiken)

Tror inte det skulle blivit sådan debatt om någon frågat hur många killar det är som gett oralsex till en annan kille.

Anonym (Nyfiken) skrev 2024-09-03 18:45:42 följande:

Tror inte det skulle blivit sådan debatt om någon frågat hur många killar det är som gett oralsex till en annan kille.

Varför tror du inte det? 
  • Anonym (Li)
    Anonym (S) skrev 2024-09-02 05:49:02 följande:
    Men oh så puttinuttigt prussilusk moralkaksvar. Ärligt talat jag var tonåring och är 30+ idag okej och har 3 ungar. Du har förstås aaaaaldrig testat något i tonåren, hittat din identitet osv. Eller kanske går du med emo utstyrsel fortfarande? Eller är gift med den du förlorade oskulden med? Jag ångrar inte det på något sätt, alla erfarenheter har gjort mig till en erfaren person. 

Schamanen Durek Verrett ingift i det norska kungahuset kan möjligen hela dina negativa sexuella energier efter upplevelsen du gnällde om i ditt föregående inlägg. Vad tror du om det så säg??! 

I min opinion utstrålar din post någon slags människofientlig bitterhet. Lycka till med läkningen! 

Jämn omröstning :) 

Svar på tråden Har du kvinna slickat fitta?