• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Att folk aldrig lär sig)

Var hos tandläkaren och höll mig nedkyld för resten av dagen.

• Anonym (Biboi)

Kom just hem från ett lokalt gh. För varmt för att stanna kvar.

• Anonym (Längtar)

Väntar på att älsklingen ska komma. Imorgon bitti ska vi till Tyresta By och sedan gå hem, via brandområdet. Tänk att det redan gått 26 år sedan det brann. 

• Anonym (Tjorven)

Väntar på att min pappa ska komma och hjälpa mig att installera en AC 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-07-19 12:39:58 följande:

Väntar på att min pappa ska komma och hjälpa mig att installera en AC 

Hoppas att du AC installerad.
  • Anonym (Att folk aldrig lär sig)

Endast varit nere på Ica och tillbaks. Blev svettig bara av att röra på benen liksom.

Duschat kallt och ligger nu här i soffan med ett glas isvatten bredvid och kylklampar på magen. Benen utfläkta på soffan. Ser inte så vårdat ut kanske men jag måste nästan ligga så pga värmen. Blir mer svalt att inte kura ihop sig.

Funderar på att äta lite mango-passionsglass. Kyla ner sig lite till.

• Anonym (Hm)
    Anonym (Att folk aldrig lär sig) skrev 2025-07-19 19:16:43 följande:

Endast varit nere på Ica och tillbaks. Blev svettig bara av att röra på benen liksom.

Duschat kallt och ligger nu här i soffan med ett glas isvatten bredvid och kylklampar på magen. Benen utfläkta på soffan. Ser inte så vårdat ut kanske men jag måste nästan ligga så pga värmen. Blir mer svalt att inte kura ihop sig.

Funderar på att äta lite mango-passionsglass. Kyla ner sig lite till.

Man får göra det man kan för att kyla ner sigGlad
  • Anonym (Tjorven)
    Anonym (Hm) skrev 2025-07-19 17:34:05 följande:
    Hoppas att du AC installerad.
    Pappa var här på eftermiddagen och installerade min AC nu sjunker temperaturen sakta i min lägenhet Glad   
  • Mayjel

Inget särskilt eftersom värmen tar kål på en. 

Men nog har jag krafter kvar att anmäla ett jobbigt troll som stjäl från mig vilket jag just gjorde.

Säger det igen LARS - sluta följa efter mig härinne om du inte är beredd att tala om sanningen för mig. 

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag