• Anonym (Emma)

Har han tappat känslorna?

jag träffade en kille bakom min killes rygg och jag kysste honom. Efteråt berätta jag för min kille och han sa att de va tråkigt att de hände. Sen har han inte pratat mer om det och allt har Varit som innan. Han har inte ens tagit upp det en gång. Hur hade Ni reagerat? Antingen så har han inga känslor eller så har han gjort värre saker bakom min rygg. Vad tror ni?

• Svar på tråden Har han tappat känslorna?
  • Anonym (Min teori)

Min teori är att han inte vet vad han skall göra och överväger det. Tar kanske ett tag att processa.

Jag gillar dock ditt väldigt kvinnliga beteende av att söka sympati när du vänstrat och försöker hitta fel hos din kille. Att liksom snabbt förlåta dig själv och sedan full fokus på hans eventuella brister. Väldigt kvinnligt.

Du kommer sannolikt aldrig behöva östrogen i tillskott och kommer gå in i klimakteriet först när du är runt 75, så extremt kvinnlig är du.

• Anonym (Emma)
    Anonym (Min teori) skrev 2023-02-03 00:34:53 följande:

Min teori är att han inte vet vad han skall göra och överväger det. Tar kanske ett tag att processa.

Jag gillar dock ditt väldigt kvinnliga beteende av att söka sympati när du vänstrat och försöker hitta fel hos din kille. Att liksom snabbt förlåta dig själv och sedan full fokus på hans eventuella brister. Väldigt kvinnligt.

Du kommer sannolikt aldrig behöva östrogen i tillskott och kommer gå in i klimakteriet först när du är runt 75, så extremt kvinnlig är du.

Dock va han otrogen och jag va otrogen i hämdsyfte. Annars hade jag inte berättat de 
  • Anonym (Min teori)
    Anonym (Emma) skrev 2023-02-03 00:54:17 följande:
    Dock va han otrogen och jag va otrogen i hämdsyfte. Annars hade jag inte berättat de 
    Ok. Otrogen i hämndsyfte funkar inte. Läxan man försöker lära någon går inte in, och det enda man lyckas med är att vara lika kass själv, den där tillfälliga känslan av att jag gjorde helt rätt och hade rätt att göra så kommer försvinna och kvar står du med att han har vart otrogen, skammen av att du själv vart otrogen och du känner dig förmodligen även dum. Man jämnar inte ut någonting, det blir inte rättvist det blir bara värre.

Mitt tips är att lämna honom. Om du blir sviken igen i framtiden på det sättet, lämna eller förlåt (helst lämna) men bli inte lika dålig själv, ok? Det är inte värt det och hjälper inte.
  • Limajo
    Vilken bra grund för en lång och lycklig relation. ;)
  • Anonym (klarspråk)
    Limajo skrev 2023-02-03 07:11:44 följande:
    Vilken bra grund för en lång och lycklig relation. ;)
    Jag tycker dom verkar passa perfekt tillsammans. Viktigt att man som älskande par har samma synsätt. Och det verkar dom ju ha Kyss
  • Anonym (jaha)

Men vad är problemet, ni verkar ju vara lika omogna båda två så ni matchar ju varandra perfekt. Det är väl bara o fortsätta hämnas på varandra i omgångar.

Men det vore kanske en bra idé att ni har koll på era hämnder så det blir rättvist.. typ en lista/schema, förra veckan hämnades jag två ggr, så denna vecka är det din tur... osv.

• Anonym (A)
    Anonym (Min teori) skrev 2023-02-03 00:34:53 följande:

+1
  • Kockobello
    Är ni typ 12 år?
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Min teori) skrev 2023-02-03 02:29:14 följande:
    Ok. Otrogen i hämndsyfte funkar inte. Läxan man försöker lära någon går inte in, och det enda man lyckas med är att vara lika kass själv, den där tillfälliga känslan av att jag gjorde helt rätt och hade rätt att göra så kommer försvinna och kvar står du med att han har vart otrogen, skammen av att du själv vart otrogen och du känner dig förmodligen även dum. Man jämnar inte ut någonting, det blir inte rättvist det blir bara värre.

Mitt tips är att lämna honom. Om du blir sviken igen i framtiden på det sättet, lämna eller förlåt (helst lämna) men bli inte lika dålig själv, ok? Det är inte värt det och hjälper inte.
    Hämnd, våld, nedlåtande, svartsjuka, misstänksamhet, missunnsamhet... Allt sånt är kärlekens död. Jesus hade rätt: Om någon slår dig på ena kinden, så vänd den andra till. Förlåtelse är gudomligt.
  • Anonym (Olyckskorp)
    KimLinnefeldt skrev 2023-02-07 15:16:58 följande:
     Förlåtelse är gudomligt.
    Nja inte på FL väl?
  • Anonym (grattis)

För önska grattis i förskott på 15-årsdagen!
    När du blir vuxen kommer du säkert ha lite koll på sånt här

• Anonym (Olyckskorp)
    Anonym (grattis) skrev 2023-02-07 16:17:44 följande:

För önska grattis i förskott på 15-årsdagen!
    När du blir vuxen kommer du säkert ha lite koll på sånt här

Nja, statistiken talar väl inte riktigt för det.
Svar på tråden Har han tappat känslorna?