• Cupidi

Positivt test? Verkligen?

Hjälp en smått chockad och förvirrad mamma?
    Planerade lite chark och vin med maken ikväll, testade mig för att vara säker. 
    för har mått illa till och från i flera dagar, varit svullen men trodde det berodde på all god mat som intagits?

Testade idag under em, tränat och druckit massor under träningen innan jag testade idag.
    Var påväg att kasta stickan. Maken kollar och ropar ?du är preggo! Förklarar varför du är på de där svarta oliverna igen??????
    Till det slutade jag amma 1åringen för 2,5 månader sen och inte fått någon mens?
    Och sexat 1 gång på 3 månader?.1 gång pga livet med 2 småbarn och husbygge som gör livet svårt. Dessutom kraftig idrottsskada som gjort mig jäkligt immobil och trött. Så det var väl för 3v sen det var????
    Innebär det här att det är tidigt i en ny grav?????
    Maken säger att det absolut är positivt och funderar på hur han ska få plats med 3 bilbarnstolar i bilen?????????  
    Jag är inte så säker, framförallt känner jag mig lite orolig och rädd. Osäker på orken, kommer man palla?
    Första reaktionen för oss båda var glädje men samtidigt är vi båda helt slut. Sover dåligt pga 4åringen som inte sover. 1åringen som är en diva och mammig.
    Så hjälp mig, är det verkligen positivt? För det syns ju knappt?
    Lägger in en bild i kommentaren. 
  • Svar på tråden Positivt test? Verkligen?
  • Cupidi

Till det så hade jag inte tänkt köpa dyrare tester. 
    bränner nog med pengar på husprojekten att det känts onödigt med ett gäng CB tester ;)

Men kanske får göra det för o få koll på nån tidsaspekt i det hela?

• Cupidi

bilderna kanske är något förstärkta. jag tyckte det syntes ganska svagt i dagsljus. 

var en vännina som för längesedan berättade om spökstreck på sådana här enklare tester. Så jag antog att det kunde varit sådant streck. 

tack för input! Då får jag vänta och se hur det utvecklar sig. Tidigare barn provade jag nog bara med digitala.

Svar på tråden Positivt test? Verkligen?