Min kille åker partykryssning och vill vara otrogen!!
Vet att jag skapat trådar tidigare, men det här gnager verkligen i mig... och vet att jag borde lämna men inte fullt så enkelt då vi har barn tillsamman.
har så fruktansvärt svårt att lita på min man. Han försökte vara otrogen förut utan att lyckas... han har svårt att träffa nån då han inte är charmig eller har ett snyggt yttre enligt endel tjejer.
han åkte nyligen på partykryssning och fick bilder skickade till mig där han stod bredvid en tjej vid baren. känner så väl igen henne då hennes stil och tatueringar sticker ut endel. Hon är min killes gamla kk. fick En ond klump i magen och kontaktade henne och berättade att jag visste att dom stod tillsammans vid baren och har svårt att lita på min man osv, ja jag förklarade min situation. Hon berätta att hon inte var intresserad men att han tagit kontakt med henne två gånger. Enda gången dunka han henne lätt på axeln utan reaktion. Gjorde om det igen och fick sen en reaktion. Hon svarade kort och var väldigt avvisande då hon inte är ett dugg intresserad. tror faktiskt på henne då hon berätta allt för mig i telefon. Tror ni min killes agenda var att vara otrogen? Eller att han bara ville prata lite för han kände igen henne? Tydligen hade min man pratat med sin kompis som han åkte kryssningen med, att han undrade om sitt gamla kk skulle åka kryssningen. Då han sett att hon var med i en sån grupp på Facebook ?vi som ska åka partykryssning? bör jag vara orolig eller är det här harmlöst? Han sa att han aldrig haft en tanke på att vara otrogen