• Anonym (I)

Min kille åker partykryssning och vill vara otrogen!!

Vet att jag skapat trådar tidigare, men det här gnager verkligen i mig... och vet att jag borde lämna men inte fullt så enkelt då vi har barn tillsamman. 
    har så fruktansvärt svårt att lita på min man. Han försökte vara otrogen förut utan att lyckas... han har svårt att träffa nån då han inte är charmig eller har ett snyggt yttre enligt endel tjejer.

han åkte nyligen på partykryssning och fick bilder skickade till mig där han stod bredvid en tjej vid baren. känner så väl igen henne då hennes stil och tatueringar sticker ut endel. Hon är min killes gamla kk. fick En ond klump i magen och kontaktade henne och berättade att jag visste att dom stod tillsammans vid baren och har svårt att lita på min man osv, ja jag förklarade min situation. Hon berätta att hon inte var intresserad men att han tagit kontakt med henne två gånger. Enda gången dunka han henne lätt på axeln utan reaktion. Gjorde om det igen och fick sen en reaktion. Hon svarade kort och var väldigt avvisande då hon inte är ett dugg intresserad. tror faktiskt på henne då hon berätta allt för mig i telefon. Tror ni min killes agenda var att vara otrogen? Eller att han bara ville prata lite för han kände igen henne? Tydligen hade min man pratat med sin kompis som han åkte kryssningen med, att han undrade om sitt gamla kk skulle åka kryssningen. Då han sett att hon var med i en sån grupp på Facebook ?vi som ska åka partykryssning? bör jag vara orolig eller är det här harmlöst? Han sa att han aldrig haft en tanke på att vara otrogen 

• Svar på tråden Min kille åker partykryssning och vill vara otrogen!!
  • Tukt
    SaraL77 skrev 2022-03-09 09:28:29 följande:

Tycker så fruktansvärt synd om era barn då ni båda verkar vara helt oförmögna föräldrar. Du har gång på gång fått svar på vad du borde göra men likt förbannat så får du aldrig tummen ur. 

Ja med tre trådar skapade bara i dag, så känns det onekligen som det läggs fokus på fel saker. Som sagt, stackas barn.
  • Anonym (I)
    Tukt skrev 2022-03-09 09:48:46 följande:

Ja med tre trådar skapade bara i dag, så känns det onekligen som det läggs fokus på fel saker. Som sagt, stackas barn.
    Vad snackar du för goja???vad har barn med detta att göra 
  • Tesskk

Herregud va konstiga kommentarer, va hjälper det ts??

• Anonym (Var stark!)
    Anonym (I) skrev 2022-03-09 10:56:27 följande:
    hur ofta har ni sex hemma?
  • Anonym (I)
    Anonym (Var stark!) skrev 2022-03-09 14:54:01 följande:
    hur ofta har ni sex hemma?
    spelar ingen roll
  • molly50

TS: Om du överhuvudtaget ska kunna stanna kvar hos honom så måste du jobba på din tillit för honom och han måste göra allt och lite till för att du ska kunna lita på honom.
    Annars kommer det här inte att gå.
    Ni kanske skulle fundera på parterapi?
    Det kan vara bra oavsett om du tänker stanna eller gå.

• Tukt
    Om man är helt fixerad vid att starta idel nya trådar på samma tema om eventuell otrohet, och dessutom svara i dom själv under annat nick, ja då lägger man nog inte bara ned en massa tid som man borde ägna åt sig själv, vårda relationen, ta hand om barn. Men framför allt få professionell hjälp. Och det sistnämnda är nog det viktigaste för barnen.
  • Anonym (Var stark!)
    Anonym (I) skrev 2022-03-09 14:57:25 följande:
    spelar ingen roll
    det gör det visst
  • Anonym (Tja)

Du tror att han är otrogen men vill ändå inte lämna för att ni har barn ihop. Förstår inte hur situationen påverkas av om han är otrogen eller inte då. Du behåller ju honom ändå. Han behöver ju inte ens duscha och ha vettiga kläder på sig. En oattraktiv man som är otrogen. Snälla TS Värdesätt dig själv! 

• Anonym (I)
    Anonym (Tja) skrev 2022-03-13 19:23:18 följande:

Du tror att han är otrogen men vill ändå inte lämna för att ni har barn ihop. Förstår inte hur situationen påverkas av om han är otrogen eller inte då. Du behåller ju honom ändå. Han behöver ju inte ens duscha och ha vettiga kläder på sig. En oattraktiv man som är otrogen. Snälla TS Värdesätt dig själv! 

Han gick fram till sitt kk o sa att hon va snygg fick jag nyligen veta också.... han säger dock att de inte va så men tjejen säger att de va så
  • Anonym (K)
    Med tanke på hur sjuklig er relation är så har det väldigt mycket med saken att göra. SÖK HJÄLP.
  • molly50
    Anonym (I) skrev 2022-03-13 20:52:27 följande:
    Han gick fram till sitt kk o sa att hon va snygg fick jag nyligen veta också.... han säger dock att de inte va så men tjejen säger att de va så
    Och det kan man väl göra utan att ha några avsikter med det.
    Men i din killes fall så är det ju frågan vad han menar.
    Han verkar inte speciellt pålitlig.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (I) skrev 2022-03-13 20:52:27 följande:
    Har du hört talas om uttrycket, inte se skogen för alla träd?

Det är lite så med dig... du zoomar in med microscop på varje liten händelse i sig och spenderar massor med tid och energi på att granska och spekulera kring det i minsta detalj. MEN du missar helheten, att varje sån liten detalj är en del av en större bild. 

Är det kanske så att du medvetet gör så för att du förstår att helheten inte är vacker alls och då är det lättare att bara fokusera på varje liken bajsbit för sig? 
Svar på tråden Min kille åker partykryssning och vill vara otrogen!!