Tempen sjönk äl + 8
Ja som rubriken lyder, har legat på 37,3 ungefär sen ägglossning och nu helt plötsligt var tempen idag 36,3..
Vad kan de betyda?
6 dagar kvar till mens och brukar ha en regelbunden cykel.
Ja som rubriken lyder, har legat på 37,3 ungefär sen ägglossning och nu helt plötsligt var tempen idag 36,3..
Vad kan de betyda?
6 dagar kvar till mens och brukar ha en regelbunden cykel.
Min temp har också gjort så denna månaden den sjönk från 36.9 till 36.3,
sen började den stiga sakta nu 2 dagar efter är den uppe på 36.9 igen.
Så jag var tvungen att googla lite och hittade det här. (Men det är inte ren fakta)
5-8 dagar efter äl om befruktning skett fäster det i livmodern, då kan vissa få en tempsjunkning med några grader för en dag, vissa kan också få en s.k nidationsblödning(men det är ganska ovanligt)
Min temp har också gjort så denna månaden den sjönk från 36.9 till 36.3,
sen började den stiga sakta nu 2 dagar efter är den uppe på 36.9 igen.
Så jag var tvungen att googla lite och hittade det här. (Men det är inte ren fakta)
5-8 dagar efter äl om befruktning skett fäster det i livmodern, då kan vissa få en tempsjunkning med några grader för en dag, vissa kan också få en s.k nidationsblödning(men det är ganska ovanligt)
Hur många månader har du tempat och brukar din kurva se ut då? Min såg alltid ut på samma sätt, ett hack neråt och sen upp precis vid äl med stegring på ca 0.8 gr och alltid ett litet hack neråt på ÄL+7 på ca 0,3-0.4 gr och sen upp igen till samma temp varje dag till dagen innan bim då kurvan sjönk som en gråsten.
Hur många månader har du tempat och brukar din kurva se ut då? Min såg alltid ut på samma sätt, ett hack neråt och sen upp precis vid äl med stegring på ca 0.8 gr och alltid ett litet hack neråt på ÄL+7 på ca 0,3-0.4 gr och sen upp igen till samma temp varje dag till dagen innan bim då kurvan sjönk som en gråsten.
Hej,
jag såg nyligen denna video om implantation symptoms
">
så det verkar kanske lovande för er
uppdatera gärna när ni vet.
Förstår inte det här med tempning? Min menscykel är alltifrån 29 dagar till 39 dagar.. Kan min ägglossning varit i söndags 23/1 då jag fick äggvitesekret eller är det omöjligt då tempen efter är så låg nu? Nu är det mer krämigt och mycket mindre.
Ägglossningstesten som ni ser har varit negativa varje dag.
Hej!
Jag tycker också att det låter som en implantationsdipp. Min kurva när jag blev gravid sjönk på dag 6-7 för att sedan skjuta i höjden igen. Plussade någon dag senare!
håller tummarna för er båda!
Hej!
Jag tycker också att det låter som en implantationsdipp. Min kurva när jag blev gravid sjönk på dag 6-7 för att sedan skjuta i höjden igen. Plussade någon dag senare!
håller tummarna för er båda!
Åh vad spännande! Jag hoppas verkligen att det stämmer, här är min karta än så länge.
GALAXEN hur går det för dig?
Här är det nog inget, har fått negativa tester i flera dagar nu. :(
GALAXEN hur går det för dig?
Här är det nog inget, har fått negativa tester i flera dagar nu. :(
Nej men shit, det är lugnt alla har vi ju ett privatliv också xD
Så har jag också känt (utan illamående) massa värk på kvällarna just men ingen mens. Har bim i dag ÄL+14 så får väl se om tant röd kommer snart. Min temp har dock inte sjunkit fast det kommer väl det med sen.