• Rednas

Är detta ett spökstreck?

Jag behöver er hjälp! Jag tog ett grav. test idag, blir helt tokig. Tycker det skiftar i färg och jag ser själv ett streck ibland? Grav. symptom har jag, men kan lika gärna vara pms. Tidigare blivit gravid snabbt, men min cykeln har precis ändrat sig lite och jag tror jag är på BIM minus 5.

Vad tror ni kloka kvinnor?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-10-29 19:36
    Oj sorry råkade lägga fler av samma bilder????

• Svar på tråden Är detta ett spökstreck?
  • svansmamman
    Rednas skrev 2021-10-29 19:33:40 följande:

Jag behöver er hjälp! Jag tog ett grav. test idag, blir helt tokig. Tycker det skiftar i färg och jag ser själv ett streck ibland? Grav. symptom har jag, men kan lika gärna vara pms. Tidigare blivit gravid snabbt, men min cykeln har precis ändrat sig lite och jag tror jag är på BIM minus 5.

Vad tror ni kloka kvinnor?

//

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-10-29 19:36

Oj sorry råkade lägga fler av samma bilder????

Under förutsättning att bilden är tagen inom testtiden skulle jag vilja säga att detta nog är första gången någonsin jag tycker mig se ett ?riktigt? streck på ett cb early. De spökstreck jag upplevt har generellt varit smalare än teststrecket eller varit väldigt ojämnt i färgen, detta är förvisso väldigt svagt men i mina ögon jämntjockt i både bredd och färg.

Så jag skulle tippa på att det är positivt faktiskt! Vänta några dagar och testa med ett cb digital, de är rätt säkra från BIM-2 och framåt (om jag inte minns fel).

Önskar dig all lycka till!
  • Rednas

Tack för svar! Så skönt att någon annan ser nåt, trodde jag helt synvillans. Har beställt tester men kom på att de kommer ju närmast imorgon måndag. Uppdaterar vad de visar!

Svar på tråden Är detta ett spökstreck?