Vet inte vad jag ska göra med mitt liv?
Jag mår så dåligt. Missbrukar skräpmat så min mage brakar ihop... Funderar på att byta sort på mina antidepp men min dotter tycker jag borde klara mig utan mediciner...
Så jag försöker förklara och försvara mig, hon försöker övertyga mig om att jag är ok. Detta medan jag kör, så jag gjorde en dumhet och körde nästan mot rött (det blev gult och istället för att bromsa så tryckte jag gasen i botten. Det var en stor korsning så det hann bli rött innan vi var över..). Hon börjar då skrika att försöker du köra ihjäl oss, jag svarar ja, kanske det, jag sa ju att jag är inte okej...
Efter det sitter vi typ tysta en hel timme. Jag visar henne min sockergömma i bilen och säger att det är hemligt, men frågar om hon vill ha. Det vill hon inte.
Hon går in men jag blir sittandes. Idag är det precis ett år sen hon försökte göra självmord och jag mår så dåligt när jag tänker på det. Borde ju vara glad att hon lever men jag mår så skit... Tänkte på att dö själv idag, ville därför inte köra bil öht men gjorde det för hennes skull. Nu blev det ändå såhär. Vet inte vad jag ska göra med mitt liv.
Tack ifall någon orkade läsa.