• Anonym (Bikille 37)

Kvinna: Är du nöjd med dina bröst?

Hej!

Här undrar jag om du kvinna är nöjd med dina bröst.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Är du nöjd med dina bröst?
  • Litenmenhård
    Anonym (Röstade) skrev 2021-02-15 08:13:33 följande:

Röstade nej, vill ha större. Fast egentligen är jag rätt nöjd, de har fin form, lika stora, har inte blivit hängiga och bröstvårtorna sitter på en smickrande plats. Det är egentligen superprakriskt med så små som jag har för de är aldrig i vägen och de gör aldrig ont hur jag än rör mig. Däremot tycker jag det är otroligt sexigt med lite lite större bröst, själv har jag bara 70A.

Låter som ett par fina bröst. .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Mindre)

Kvinnor vill ha mindre storlek?

• Just Precis

Svarade inte på frågan för jag är varken nöjd eller missnöjd med mina, jag har ingen direkt relation till dem egentligen, tänker mycket sällan på dem. Jag minns att jag tyckte att det var lite jobbigt när jag var gravid och de blev mycket större - jag kände mig som ett par vandrande bröst, vilket jag inte trivdes med.

Förvånas över hur vanligt det är att folk går omkring och tänker på sina eller andras tuttar, särskilt heterosexuella kvinnor.

• Anonym (Röstade)
    Just Precis skrev 2021-02-15 10:33:22 följande:

Förvånas över hur vanligt det är att folk går omkring och tänker på sina eller andras tuttar, särskilt heterosexuella kvinnor.

Varför förvånar det?

Titta bara på de enorma industrierna som existerar enbart pga människans intresse av sitt eget utseende så är det omöjligt att bli förvånad.

Nu tror jag inte att folk går omkring och tänker på sina bröst hela tiden. Jag gör det iaf inte, däremot har jag en åsikt om mina egna. Precis som jag har en åsikt om resten av min kropp. Dessutom tycker jag att bröst är riktigt sexigt trots att jag är heterosexuell och vill gärna vara sexig i vissa situationer.
  • Anonym (Nöjd)

Jag är hel nöjd med mina små bröst

• Hunken80
    Anonym (Nöjd) skrev 2021-02-20 11:44:49 följande:

Jag är hel nöjd med mina små bröst

Underbart. Pm mig
  • Anonym (sss)
    Anonym (Bikille 37) skrev 2021-02-14 08:39:35 följande:

Hej!

Här undrar jag om du kvinna är nöjd med dina bröst.

Jag önskar att du kunde skriva rätt i omröstningen (de, inte dem, på två av alternativen!) 
  • Anonym (Nöjd)
    Hunken80 skrev 2021-02-20 14:03:38 följande:
    Underbart. Pm mig
    Nej
  • Anonym (70B)

Är hel nöjd för dom har fin form och är fasta 

• Anonym (Anonym)

Är väl sådär nöjd. Har storlek 65G/65H. De är väldigt proportionella i storlek sett till min övriga kropp, vilket skapar ett harmoniskt intryck. Däremot är de rent explicit väldigt hängiga och "mjuka" i konsistensen tyvärr, fast jag "bara" är 23 år och aldrig varit gravid.

• Anonym (Theådåra)

Nöjd har själv har jag 115 H nöjd går i puss upp

• MammAmma

Varken nöjd eller missnöjd. Storleken är hyfsat proportionerlig till min kropp, men de har varit med om fyra graviditeter, sammanlagt 7 års amning och viktuppgångar och nedgångar och ser väl ut därefter. De har uppfyllt sitt syfte väl och de kunde varit värre. De är inte vidare fina längre, I guess, men jag har inga komplex.

• Miss Sunny

70c, päronformade och lite toppiga. Lite halvhängiga dock. Ganska nöjd för att va 60+.   

• Underhill
    Miss Sunny skrev 2021-03-04 10:01:51 följande:
    70c, päronformade och lite toppiga. Lite halvhängiga dock. Ganska nöjd för att va 60+.   
    lät ju trevligt :) Nöjd bör man vara oavsett ålder :)
Svar på tråden Kvinna: Är du nöjd med dina bröst?