Kvinna: Är du nöjd med dina bröst?
Hej!
Här undrar jag om du kvinna är nöjd med dina bröst.
Hej!
Röstade nej, vill ha större. Fast egentligen är jag rätt nöjd, de har fin form, lika stora, har inte blivit hängiga och bröstvårtorna sitter på en smickrande plats. Det är egentligen superprakriskt med så små som jag har för de är aldrig i vägen och de gör aldrig ont hur jag än rör mig. Däremot tycker jag det är otroligt sexigt med lite lite större bröst, själv har jag bara 70A.
Kvinnor vill ha mindre storlek?
Svarade inte på frågan för jag är varken nöjd eller missnöjd med mina, jag har ingen direkt relation till dem egentligen, tänker mycket sällan på dem. Jag minns att jag tyckte att det var lite jobbigt när jag var gravid och de blev mycket större - jag kände mig som ett par vandrande bröst, vilket jag inte trivdes med.
Förvånas över hur vanligt det är att folk går omkring och tänker på sina eller andras tuttar, särskilt heterosexuella kvinnor.
Förvånas över hur vanligt det är att folk går omkring och tänker på sina eller andras tuttar, särskilt heterosexuella kvinnor.
Jag är hel nöjd med mina små bröst
Jag är hel nöjd med mina små bröst
Hej!
Är hel nöjd för dom har fin form och är fasta
Är väl sådär nöjd. Har storlek 65G/65H. De är väldigt proportionella i storlek sett till min övriga kropp, vilket skapar ett harmoniskt intryck. Däremot är de rent explicit väldigt hängiga och "mjuka" i konsistensen tyvärr, fast jag "bara" är 23 år och aldrig varit gravid.
Nöjd har själv har jag 115 H nöjd går i puss upp
Varken nöjd eller missnöjd. Storleken är hyfsat proportionerlig till min kropp, men de har varit med om fyra graviditeter, sammanlagt 7 års amning och viktuppgångar och nedgångar och ser väl ut därefter. De har uppfyllt sitt syfte väl och de kunde varit värre. De är inte vidare fina längre, I guess, men jag har inga komplex.
70c, päronformade och lite toppiga. Lite halvhängiga dock. Ganska nöjd för att va 60+.