• Fiaflopp

Hohoho...nu är det dags!!

JA jisses...
    Idag så var vi och tittade med min mor och far på stället vi ska gifta oss i Augusti,sen så gick vi hem och fikade och då vi satt med våra kaffekoppar så ringer telefonen...
    Hon i andra änden bryter på Finska och det hörde min sambo också så vi båda trodde det var prästen...det är ***** från AVA kliniken och vi har en passande donator till er nu säger hon,VA skriker jag men herregud det kan vi ju inte jag ska ju gifta mig !!!! Hahahaha....hon skrattade högt hon i telefonen också,helt chockad lägger jag på luren och då har alla fattat vem det var....
    1 veckan i Maj blir det dags för ÄP för donatorn och ET för oss....JISSES!!
  • Svar på tråden Hohoho...nu är det dags!!
  • pemi

Åh vad härligt!!!! Hoppas verkligen att det blir ER tur nu!!!!
    Jag håller tummarna!

Kram pemi

• tessia

Åh vad roligt stort grattis! Hur länge fick ni vänta?

• Jenny S

Ånhh...så härligt!!!!!

Grattis!

• Fiaflopp

tessia: vi står i kön sen oktober,var på första samtal på kliniken i januari och nu har de funnit en...

• Lolle 35

ett stort grattis på er!!

en liten nyfiken fråga bara.. och du behöver inte svara om du inte vill..

vad kostar detta lilla äventyr er??

/lolle

• Fiaflopp
    Lolle 35 : ojoj...59.000 för ETT försök sen tillkommer hotell och resa!
    Får man till frysen så blir det 10.000 för varje försök sen
  • Blir 3 någonsin 4

Fiaflopp; varför är det så dyrt? Kostar det inte som ett vanligt IVF försök eller betalar man donatorn något också? *Nyfiken*

• ProPPens

GRATTIS!!!!! Vad spännande att få höra mer hur det går för er!!! Vet ju hur länge ni har kämpat på.

Kram Kram

• Fiaflopp

Blir 3 någonsin 4: Det tar lite tid och är ganska mycket prover och en utredning måste göras av en ev donator,krävs lite mer än vid vanlig ivf så jag tror det beror på det...och sen så "kollar" man embryona lite mer innan de väljer vilka som är bäst att göra ET och frysa ner...

• MaW

Åh va bra att det gick så snabbt sist och slutligen. Jättekramar och bamsepussar. Vi följer fortsättningen med spänning

• Fiaflopp

MaW: TACK...undrar när chocken ska lägga sig
    Självklart uppdaterar jag mina krakar om allt!!
    Pussa och krama hela din familj från mig

• MaW

FF- Det ska jag göra när jag träffar dom... Sitter på jobb, suck Kul att man iallafall har någonting glädjas åt såhär på morgonkvisten... och kram

• Fiaflopp

Urs vad trist att behöva jobba då man fått bebis,bara för att man är KARL!
    Men det är Fredag och helg nu så då får du 2 hela dagar att pussa på dem båda

Vi har fått fnatt både jag och min blivande man,världens mest blyga mäniskor har börjat sjunga karaoke så vi ska på fest i morgon och dra en vals....haha

Svar på tråden Hohoho...nu är det dags!!