• Anonym (Hmmm!!)

Suck!

Min mamma ringde tidigare i kväll och berättade att min bror blivit häktad.
    Polisen hämtade han på jobbet...

Polisen ringde min mamma och berätta detta och sa att han gjort nått för ett tag sedan, men vi vet inte vad...

Vi funderar och det kan inte hänt något privat, så vi funderar på om han gjort nått på jobbet...

JAG MÅR SKIT JUST NU och jag fattar inte inte varför,,,han är min bror, ja, och? han lär ju ha gjort nått dumt??

Han har ju ej berättat nått för våran mamma, men idag va han ju tvungen att ringa mamma för denna vecka har han sitt barn och att mamma måsta ta hand om barnet.

Vet ej vad jag vill komma med detta, känner bara att jag va tvungen att skriva av mig lite....

Blir man häktat och hämtad av polisen, så måste man väl ha gjort nått riktigt dummt eller???

VAD HAR HAN GJORT?? min bror, tro??

• Svar på tråden Suck!
  • mammatill6

Varför kan han inte ha gjort något privat? Slagit någon ute på krogen, smitit från en olycka, förskingrat pengar online, sålt droger... Finns ju massa han kan ha gjort utan att ni vet om det.

• mammatill6

Varför kan han inte ha gjort något privat? Slagit någon ute på krogen, smitit från en olycka, förskingrat pengar online, sålt droger... Finns ju massa han kan ha gjort utan att ni vet om det.

• mammatill6

Svar på tråden Suck!