Tar tid att bli gravid
Måste bara få skriva av mig lite känner jag. Jag är 25 år gammal , min man är 29 år. Vi har nu försökt skaffa barn i 6 eller 7 månader utan något positivt resultat. Innan vi började försöka trodde jag att det skulle gå snabbare. Har läst att det är normalt att det kan ta 1 år om man är under 30.. Men endå så blir man så ledsen då alla ens kompisar blir gravid nästan direkt , och frågor om när vi ska få barn blir allt fler , dom har ju ingen aning hur vi kämpar ? Tycker de är så jobbigt!! Ibland tänker jag är de något fel på mig ? . Min ägglossning är jag säker på när jag har eftersom att vi kör på ÄG tester.. och vi myser alltid mycket under fertila dagarna och ägglossningsdagen samt dagar efter. Jag har även lätta cellförändringar men läkare har sagt att det inte alls ska påverka något om man försöker bli gravid så hoppas verkligen att det är så. Finns det nån som är i samma sitts som mig eller har varit och kanske kan ge några tips o råd på nånting som hjälper att kanske bli gravid snabbare ? Tack på förhand.