• Anonym (Trekanten)

Trekant.

Hej. Min pojkvän vill att vi ska ha en trekant, 2 killar och sen jag. Han säger att det är för att han vill se mig njuta. Har aldrig haft en trekant innan och vet inte riktigt om jag vågar. I fantasin är det såklart sexigt men så fort jag tänker djupare på det blir jag ?rädd?. Han vill även att jag ska ha sex med en annan kille medans min pojkvän ska titta på. Jag blir typ rädd av tanken att han ska lämna mig efter. Jag är öppen för förslag och jag tackar inte nej än. Men om det finns någon som har varit med om detta så kanske du/ni kan hjälpa mig? Och om det finns någon kille som känner likadant kanske du kan förklara för mig vad som menas? Är det ett test, kommer han lämna mig efter?

• Svar på tråden Trekant.
  • Man 78
    Anonym (Maggan) skrev 2022-09-06 23:15:19 följande:
    Nej, det är inte så så värst komplicerat. Min man tjatade att jag skulle göra det, och till slut gjorde jag det. Det blev lite mer avancerat och grovt än vad han först föreställt sig men han blev rejält upphetsad av att se mig göra det. Samtidigt blev han så klart svartsjuk men det är helt naturligt. Han såg ju att jag njöt och kom med killarna och lät dem tänja rejält på mina egna gränser, något som jag erkänt för min man. OM hans kåthet och önskan övervinner svartsjukan så är jag redo att göra det igen, och då med alla tre killarna, och på mina och killarnas premisser. MEN om han inte vill så avstår jag. Det har jag lovat. Jag vill ju inte riskera äktenskap och familj för lite sex.
    Då förstår jag. Var ju bra att du gillade det. Vilka gränser var de som killarna tänjde på? Analt förstår jag 
  • Anonym (Maggan)
    Man 78 skrev 2022-09-06 23:18:24 följande:
    Då förstår jag. Var ju bra att du gillade det. Vilka gränser var de som killarna tänjde på? Analt förstår jag 
    Killarna var gulliga och mysiga men väldigt upphetsade så det blev väldigt mycket ?porrfilm?, något jag inte var van vid. Allt gick så fort. När jag sög så tog de mig i håret och stötte in hela kuken, vilket stundvis var tufft men samtidigt gillade jag det faktiskt. De knullade mig rejält både vaginalt och analt utan skydd och sprutade ohämmat i mig. Jag gillade att min man fick sig mig vara ?porrstjärna?. Själv kom jag två gånger, vilket gjorde min man sotis. förses gången sög jag ena killen samtidigt som den andra slickade mig och hade en finger i min rumpa. (nytt för mig men oerhört skönt när det görs av rätt kille). Andra gången jag kom var när jag red ena killen och den andra stod bakom och tog mig i baken. (den synen blev lite för mycket för maken)
    Inledningsvis kysstes vi också, även det känsligt.
    Så gränser tänjdes för oss båda, fysiskt för mig och mentalt för min man. Jag är som jag sagt tidigare glad att jag provade, men det är upp till min man om det händer igen. Hoppas kan man ju. 
  • Man 78
    Anonym (Maggan) skrev 2022-09-06 23:53:30 följande:
    Killarna var gulliga och mysiga men väldigt upphetsade så det blev väldigt mycket ?porrfilm?, något jag inte var van vid. Allt gick så fort. När jag sög så tog de mig i håret och stötte in hela kuken, vilket stundvis var tufft men samtidigt gillade jag det faktiskt. De knullade mig rejält både vaginalt och analt utan skydd och sprutade ohämmat i mig. Jag gillade att min man fick sig mig vara ?porrstjärna?. Själv kom jag två gånger, vilket gjorde min man sotis. förses gången sög jag ena killen samtidigt som den andra slickade mig och hade en finger i min rumpa. (nytt för mig men oerhört skönt när det görs av rätt kille). Andra gången jag kom var när jag red ena killen och den andra stod bakom och tog mig i baken. (den synen blev lite för mycket för maken)
    Så gränser tänjdes för oss båda, fysiskt för mig och mentalt för min man. Jag är som jag sagt tidigare glad att jag provade, men det är upp till min man om det händer igen. Hoppas kan man ju. 
    Du ger ordentligt med info måste jag säga :). Men förstår hur du menar. Aldrig haft analt och gick direkt på dubbelmacka. Om det gav mersmak får vi ju hoppas maken är med på noterna. 
  • Anonym (Maggan)
    Man 78 skrev 2022-09-06 23:58:46 följande:
    Du ger ordentligt med info måste jag säga :). Men förstår hur du menar. Aldrig haft analt och gick direkt på dubbelmacka. Om det gav mersmak får vi ju hoppas maken är med på noterna. 
    Alltså, ja, det var häftigt men jag var rejält öm efteråt. Det var ju inte så att jag själv gjorde så mycket, jag är ganska liten så killarna bara slängde runt med mig och knullade mig efter deras behag. Dubbelmackan var deras förtjänst, jag bara villigt lät mig knullas.
  • Man 78
    Anonym (Maggan) skrev 2022-09-07 00:08:41 följande:
    Alltså, ja, det var häftigt men jag var rejält öm efteråt. Det var ju inte så att jag själv gjorde så mycket, jag är ganska liten så killarna bara slängde runt med mig och knullade mig efter deras behag. Dubbelmackan var deras förtjänst, jag bara villigt lät mig knullas.
    Hade du haft någon trekant innan du träffade din make?
  • Anonym (Maggan)
    Man 78 skrev 2022-09-07 00:11:16 följande:
    Hade du haft någon trekant innan du träffade din make?
    Nej, detta var första gången.
  • Man 78
    Anonym (Maggan) skrev 2022-09-07 00:13:49 följande:
    Nej, detta var första gången.
    Du slog på stort på en gång, lika bra det :)
    Ska inte sno mer utrymme i tråden nu med mer diskussioner.
  • Aixam

Hade jag fått den öppningenfrån min fru hade jag tagit den direkt. När jag föreslagit det har hon bakat direkt.

Min första sex upplevelse var med ett betydligt äldre par som lärde upp mig på vad hon gillade. De är de bästa sexupplevelserna jag haft. Alt var med fokus på hennes njutning och vad hon njöt. 

• Ztiff2
    Aixam skrev 2023-09-01 20:08:37 följande:

Hade jag fått den öppningenfrån min fru hade jag tagit den direkt. När jag föreslagit det har hon bakat direkt.

Min första sex upplevelse var med ett betydligt äldre par som lärde upp mig på vad hon gillade. De är de bästa sexupplevelserna jag haft. Alt var med fokus på hennes njutning och vad hon njöt. 

Låna ut henne till en annan man då?:)
  • Aixam
    Ztiff2 skrev 2023-09-01 20:16:33 följande:
    Låna ut henne till en annan man då?:)
    Hon vill inte, men jag drömmer om det igen!
  • Anonym (ESDV)
    Anonym (Åke Jimmyson) skrev 2018-05-05 14:38:34 följande:
    Körde ni utan gummi, fick dom spruta i dig?
    Jag brukar köra det säkra och pumpa ut det utanför även fast jag kör med gummi bara för att vara på säkra sidan.
    Men ibland gör man undantag bara för att det är skönt att komma i :)
    När min fru blir knullad av någon annan vill jag alltid att han sprutar i henne
    så att jag får njuta av att knulla henne när det är plaskande blött i hennes
    fitta.
  • Anonym (ESDV)
    Anonym (Maggan) skrev 2022-09-07 00:08:41 följande:
    Otroligt hett!
  • Anonym (Z2)
    Anonym (ESDV) skrev 2023-09-02 10:04:44 följande:
    Otroligt hett!
    Något du själv vill testa med din tjej ?
  • Anonym (ESDV)
    Anonym (Z2) skrev 2023-09-02 14:19:11 följande:
    Något du själv vill testa med din tjej ?
    Ja, hon är inte jätteliten men det skulle jag vilja....
  • Alexman

Hej på di! 

Ja det ska vara  jättegott men man blir jätte ledsen efterå.

• Anonym (Göran)

Din pojkvän är porrskadad. Du kommer att må dåligt om du ställer upp. Låt honom inte tvinga dig till detta.

• Anonym (MR Squirt)
    Anonym (Maggan) skrev 2022-09-06 23:53:30 följande:
    Nu är ju tråden lite gammal men är mycket nyfiken på din mans svartsjuka reaktioner. Var det något du upplevde under er session eller har ni talat runt ämnet? En annan intressant fråga är att du nämner att upplevelsen för dig mer låg på ett fysiskt plan och mannens mer penetrerade hans mentala sida. Vi vet ju att det manliga egot är stort och att det fundamentala är att ?äga? kvinnan i betydelsen vara den som exklusivt bestiger och hanterar, deltar i lekar med henne. Det är också här i gränslandet mellan den känslan och tankarna kring att kvinnan haft andra män innan, och fantasier kring att utmana sig själv med tanken på att få uppleva henne ha sex med en annan man eller fler verkligen kan trigga både lust och svartsjuka.
  • Anonym (Göran)

Tycker verkligen synd om dig.  

sådant ska man inte göra med någon man älskar.  

du bör överväga att dumpa den här killen.  

• PernillaPG

Du beskriver inte er relation för övrigt. 

Men eftersom det är han som kommit med dessa två förslag så är det ju en risk att han lämnar dig om han finner sig i en position att inte kunna tillfredsställa dig på egen hand.

Mvh Pernilla

Svar på tråden Trekant.