Ingen ägglossning
Hej
Skriver här så jag kan vara anonym...
Vi försöker bli med barn. Har försökt i tio månader och legat kring beräknad tid för ägglossning (HELA veckan) och mera därtill... ;) I höstas fick jag ett svagt streck på grav-test men inget två dagar senare, misstänker tidigt mf men vet inte med all säkerhet. Nu i januari var min mens åtta dagar sen och blödde sedan i en dag, sen fick jag bara flytningar som var minst sagt konstiga (rosa/slemmiga). Sedan ingenting. Fick då NOG och började göra ÄL-tester varje dag som inte verkar vilja bli positiva. Testade hela månaden men ingenting... misstänker att det säkert kan hoppa över / komma lite senare men börjar bli väldigt nervös! Har inte haft p-piller eller liknande på fyra år. Ligger varje vecka och mer därtill i samband med när äl-skall komma. Har innan detta förlitat mig på en app och den har alltid annars prickat rätt när jag borde ha mens. Utom den här gången samt i höstas...
Börjar bli orolig! Finns det någon här som sitter på några tips? Jag gjorde ett gravtest nu klockan 13 också men det var neg. Har kännt mig illamående/ haft ont i magen/ ryggen i någon vecka nu.
Några datum:
27/11-3/12 Mens
4-10/12 Ägglossning enligt app.
23-31/12 Mens
1-7/1 ÄL enligt app
20/1- Mens enl. app
28/1- Blödning i en dag.
Vet inte om det kan vara till hjälp men om någon är i liknande situation/har tips/solskenshistoria så mottages det tacksamt! Har i övrigt inga sjukdomar som endometrios eller liknande.