• Rikkis

Gravid symtom eller inbillning

Hej alla där. Hade ägglosning i 23/12 och myst varje dag. Har nu i dagarna fått ont i bröstfårvorna och mörkare, kännt av lite halsbränna på mornarna och haft uppsvullen mage och gasig. idag på em fick jag en sur uppstötning och mådde illa efter de.. kan man ha sådana symtom så tidigt eller inbillar jag mig för jag vill så mycket? :/

• Svar på tråden Gravid symtom eller inbillning
  • Jag är bara jag

Ren inbillning. Är du gravid är det just så pass embryot hunnit fästa. Det tar åtminstone 5 dagar efter äl.

• Anonym (Nope)
    Jag är bara jag skrev 2017-12-28 20:12:07 följande:

Ren inbillning. Är du gravid är det just så pass embryot hunnit fästa. Det tar åtminstone 5 dagar efter äl.

What she said!

Inbillning.

Sen kan det vara så att du blir/är gravid men symtomen beror inte på det i alla fall. Way too early.
  • Anonym (Nej)

Du inbillar dig det är på tok för tidigt att känna några grav symtomer

• TrueLove12

Verkar ju va något men vänta ett tag med och göra ett test. När ska du ha mens igen?

Kan va lite tidigt och veta exakt om de är graviditet men de mesta så kan de va till de posetiva

• Anonym (Hj)

Själva symtomen är inte inbillning, men det beror nog på något annat än graviditet. För det är nog för tidigt, sen kan du självklart vara gravid men du måste tyvärr vänta med test till tidigast 3-2 dagar innan bim.

Lycka till

Svar på tråden Gravid symtom eller inbillning