• Anonym (g)

Vilken hårfärg-level har du naturligt?

Du kanske har en annan nyans, men välj efter ljus/mörkheten.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken hårfärg-level har du naturligt?
  • Deceree1

Just nu, den ljusaste, i förrgår morse den mörkaste. Har gjort bort mig nåt grundligt och nu sitter jag här och vågar inte gå ut!!!!!

• Meriall
    Deceree1 skrev 2017-10-29 10:51:15 följande:

Just nu, den ljusaste, i förrgår morse den mörkaste. Har gjort bort mig nåt grundligt och nu sitter jag här och vågar inte gå ut!!!!!

Blonderat? Blev det inte bra eller...?
  • Deceree1

Jag ville göra det vitt eftersom mitt eget hår numera är vitt som jag kan se när benan växer ut. En "vuxen" vit färg. Nu ser det ut som en "ungdomsblond" jag är 52 och vill se mogen ut. Vilket jag inte gör nu.

• EpicNurse
    Deceree1 skrev 2017-10-29 10:59:28 följande:

Jag ville göra det vitt eftersom mitt eget hår numera är vitt som jag kan se när benan växer ut. En "vuxen" vit färg. Nu ser det ut som en "ungdomsblond" jag är 52 och vill se mogen ut. Vilket jag inte gör nu.

Den där förändringen ska man aaaldrig göra hemma. Gå till frisör. Finns inget svårare än att gå från mörk till ljusblond och få det snyggt. Ska man göra det hemma är risken att hela skiten trillar av xD
    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • lövet2

Just nu nr 6. Min hårfärg har förändrats under åren. Vid 10 års ålder hade jag nr 8. Vid 20 års ålder hade jag nr 6. Sedan blev det allt mörkare, och när det var som mörkast hade jag ungefär nr 3. De senaste åren har det blivit allt ljusare igen.

• taquine

Nr 4 ligger väl närmast tillhands , men de senaste åren brukar jag färga in mörk mahogny i det. Skitsnyggt;)

Goodness me
  • Deceree1
    EpicNurse skrev 2017-10-29 11:15:37 följande:

Den där förändringen ska man aaaldrig göra hemma. Gå till frisör. Finns inget svårare än att gå från mörk till ljusblond och få det snyggt. Ska man göra det hemma är risken att hela skiten trillar av xD

Jag vet men ibland vill man bara ha lite förändring. Jag får stå ut med detta en stund och gå till frissan sen
  • fluu

Nummer 6, nummer 7 om det varit en riktigt solig sommar. Jag var ljusare som barn, som riktigt liten var jag nästan vithårig.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Aniiee

Om håret är nytvättat igår så typ 9 (förvirrade att siffrorna ärbaklänges, btw), har det gått ett par dagar så typ 7 (inte för att det är smutsigt elller fett), och om det är blött, 3-4.

Jag är dock rödhårig...

Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • Anonym (frugan)

Någonstans mellan 9 0ch 10.

• Duckan

Född som en 1:a och är numer en 5:a, men färgar det och hamnar då på en 2-3:a.
    Röstade på 5:an .

Svar på tråden Vilken hårfärg-level har du naturligt?