• Anonym (Rätar till snoppen.)

Män som rätar till kuken!

Knäpp tråd, men dejtar en kille som i tid och otid rätar till kuken och även bland folk.

Han tycks inte själv vara medveten om det och senast blev det pinsamt då mina vänner la märke till det.

Kan jag prata med honom om det? Hur lägger jag fram det?

• Svar på tråden Män som rätar till kuken!
  • Dumleflarn
    Anonym (Samma här) skrev 2021-12-26 16:28:16 följande:

Trodde vi skulle ha myskväll och hålla han igår framför TV:n, men vad tror ni han gör?

Jo, har handen under mysbyxan och kliar på pungen....'

Suck....

Han trodde ni skulle ligga men du vill ha "myskväll", sen får han inte klia sig på pungen heller.

När gjorde du något för honom senast?
  • Anonym (Jämför fel)

Ni jämför fel. Ni kan inte jämföra mellan benen på killen med mellan benen på tjejen eftersom anatomin skiljer sig åt och då således känslan.

För att förstå varandra måste man jämföra lika med lika så gott som.

Anledningen att killar så ofta justerar penis är för att det är en kroppsdel som hänger markant utanför kroppen och lägger sig hit o dit på ett utmärkande sett som inte sker i samma utsträckning hos kvinnan.

För att få förståelse måste man jämföra med bröst då det också är en uthängande kroppsdel som då således har tendensen att hamna fel i samma utsträckning som en penis. I alla fall så nära som det blir anatomiskt möjligt att jämföra.

En uthängande kroppsdel har större tendens att lägga sig fel o då till större obehag. Så jämförelsen bröst med penis är därför befogad för att förstå varandra i frågan.

• Anonym (Me)
    Trodde vi skulle ha myskväll och hålla han igår framför TV:n, men vad tror ni han gör?

Suck....
    Oj då
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Jämför fel) skrev 2021-12-26 16:36:54 följande:

Ni jämför fel. Ni kan inte jämföra mellan benen på killen med mellan benen på tjejen eftersom anatomin skiljer sig åt och då således känslan.

Anledningen att killar så ofta justerar penis är för att det är en kroppsdel som hänger markant utanför kroppen och lägger sig hit o dit på ett utmärkande sett som inte sker i samma utsträckning hos kvinnan.

För att få förståelse måste man jämföra med bröst då det också är en uthängande kroppsdel som då således har tendensen att hamna fel i samma utsträckning som en penis. I alla fall så nära som det blir anatomiskt möjligt att jämföra.

En uthängande kroppsdel har större tendens att lägga sig fel o då till större obehag. Så jämförelsen bröst med penis är därför befogad för att förstå varandra i frågan.

Precis så, men det tror jag iof att alla dessa "kränkta" damer mycket väl förstår men låtsas inte förstå för att inte mista ett gyllene tillfälle att spy galla över män och få alla sina ingrodda fördomar om män bekräftade Flört
  • Anonym (Me)

Suck....
    Oj då
  • Anonym (Snubbe)

Han kanske behöver lufta påsarna?Trånga byxor?

• Anonym (X)

Så jävla trasigt att hålla på att dra i snorren. Har man problem åtgärdar man dom, och måste man dra i snorren så gör man det enskilt. Som att rota i näsan offentligt, fy fan.

• Anonym (Samma här)
    Anonym (Me) skrev 2022-01-03 19:21:01 följande:
    Oj då
    Det är som någons slags magnetism mellan handen och kuken.....
  • Anonym (ehm)
    Anonym (X) skrev 2022-01-03 19:49:56 följande:

Så jävla trasigt att hålla på att dra i snorren. Har man problem åtgärdar man dom, och måste man dra i snorren så gör man det enskilt. Som att rota i näsan offentligt, fy fan.

Gäller samma regler för när kvinnor rättar till pattarna?
  • Anonym (Boobs)
    Anonym (Jämför fel) skrev 2021-12-26 16:36:54 följande:

Jaa...varje gång under uppsjungning med kören och man ska sträcka på sig hit och dit så måste jag rätta till behå och bröst. Jag är inte ensam om det heller.
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Samma här) skrev 2022-01-03 20:34:43 följande:
    Det är som någons slags magnetism mellan handen och kuken.....
    Ja, förmodligen samma magnetism som mellan händer och pattar på kvinnor....
  • LiamSpice
    Anonym (Rätar till snoppen.) skrev 2017-07-19 21:12:58 följande:
    Männen skulle bli glada om vi knäppte upp och rätade till blygdläpparna. De är så hopplöst kåta.
    Ja, snälla kan ni inte göra det 😋
  • Anonym (Nja2)
    Anonym (Nja) skrev 2017-07-17 21:31:35 följande:
    Fast nja.. Det är inte riktigt samma sak ändå.. Mer jämförbart att man som kvinna går och drar i trosor som hamnat galet eller dyl. Måste man så gör man det DISKRET.
    Det är ändå relativt vanligt att rätta till trosorna eller BH:n är min uppfattning.

Om jag var TS så skulle jag vänta med detta. Lite väl på att börja uppfostra sin dejt redan.
  • Motherinlaw

Som man kan jag tycka att det är skillnad på att rätta till och att gå och hålla i kuken konstant som en snuttefilt likt många utländska män från icke skidåkande nation. 

• burleskburkläsk

Jag kan rätta till den om den ligger så det känns obekvämt.

Dock skulle jag sldrig göra det så nån ser.

För ca två veckor sedan på bussen kändes det så obekvämt att jag öppnade upp helt och lade den så det blev skönt.

Ingen satt ens i närheten och jag var den som satt längst bak...hade någon sett detta hade jag självdött på plats! 😱

Svar på tråden Män som rätar till kuken!