Bf feb 2018. Liiiten grupp på fb
Hej!
Jag tänkte starta en grupp på fb med max 20 medlemmar.
Är du intresserad av att bli en av dessa så skicka ett PM till mig.
// Sofia
Hej!
Jag tänkte starta en grupp på fb med max 20 medlemmar.
Är du intresserad av att bli en av dessa så skicka ett PM till mig.
// Sofia
Det går jättebra!
Hej!
Är beräknad 25/2 2018. Skulle vara kul att vara med i denna gruppen om det finns plats :)
/ Sanna
Hej! Jag skulle också vilja vara med om det inte är fullt! Men vet ej hur man skickar PM :(
Hej! Vet inte hur man skriver PM! Jag heter Madeleine lidberg på Facebook. Adda mig gärna
Hej!
Är gruppen på FB full? ????
Jag var med i gruppen men nu är den borta?
Jag var också med i gruppen men nu är den borta utan förklaring, skrev även till ts utan svar. Kanske var efterfrågan inte så stor eller så orkades det inte fixas med gruppen.
Det kanske uppkommit förhinder som gör att ts inte kan ansvara för gruppen längre. Känner någon sig manad att starta en ny grupp? :)
Jag kan starta upp en ny om inte någon annan redan gjort det? Jag skulle varit med i den andra gruppen, men hann inte komma in i den innan den stängdes. Tänker att vi kör vidare på samma koncept - max 20 medlemmar.
PM:a mig era namn på Facebook så lägger jag till er som var med i den gamla.
Hej! Jag skulle gärna vilja vara med om det fortfarande finns plats då grupperna jag är med i blivit så stora. Jag har bf 4 februari :)
Jag vill också vara med och har bf 27/1 -18 dock ej vart på rul än.
Kan vi inte skapa en egen fb grupp då? Jag vet tyvärr inte hur man gör haha :)
Nu är gruppen startad. Än så länge är vi två medlemmar, så bara kom och fyll på.
Gruppen är hemlig, dvs att de syns inte utåt om du blir medlem i den och dina vänner kan inte hitta den. Det innebär dock att du behöver skicka ett PM till mig för att kunna gå med i den, därefter får vi tillfälligt bli vänner för att du ska kunna bli medlem.
Kom och joina!
Nu är gruppen startad. Än så länge är vi två medlemmar, så bara kom och fyll på.
Gruppen är hemlig, dvs att de syns inte utåt om du blir medlem i den och dina vänner kan inte hitta den. Det innebär dock att du behöver skicka ett PM till mig för att kunna gå med i den, därefter får vi tillfälligt bli vänner för att du ska kunna bli medlem.
Kom och joina!
Hej! Finns det plats kvar i bf februari gruppen? :)