Jag tror jag blir galen!
Jag tror jag snart blir tokig snart! Min son på 1,5 år vägrar somna på kvällarna. Nattningen tar mellan 2-3 timmar varje kväll. Lägger han halv 7 och han ligger och tittar i taket fram till 21-22 tiden. Allvarligt, bara ligger och tittat i taket! Tillslut ger jag upp och går och lägger mig själv. Men är inte så himla kul att lägga sig 18.30 varenda dag, speciellt när man är själv så kvällen är den enda tiden jag har att städa, göra skolarbeten eller bara vara. Funkar inte att lägga han senare, då blir han övertrött och ännu värre. Ibland funkar det om han inte sover middag eller bara en kort stund, typ 20min, IBLAND! Men då får jag ha en super grinig unge från 12 till 18.30 som bara skriker och gråter åt allt.
Jag vet inte vad jag ska göra :( blir så matt på det här, trodde det bara var en fas men nu har han hållt på i 3 månader. Lägenheten ser ut som ett helvete och skolan hinner jag knappt med.
En vän tycker jag ska köra 5-minuters metoden som funkade på deras dotter men det vill jag absolut inte! Men just nu blir jag sa galen, ibland blir jag så arg så jag går därifrån och går ut i 5 minuter och bara andas.
Så, nu har jag legat här i 1,5 timme och han ligger fortfarande och tittar i taket..