• Anonym (D.G)

Trump är fantastisk!

Äntligen någon som tar slag i saken och visar lite handling. Is har frodats i åtta år under Obama skapade mer krig än någon annan Amerikansk president.

Radikal Islam behandlar människor barbariskt och deras människosyn är ohumantär. Bra att någon äntligen reagerar och vågar visa lite action.

• Svar på tråden Trump är fantastisk!
  • Anonym (D.G)
    Anonym (mva) skrev 2017-04-14 21:51:51 följande:

Jag håller med dig till viss del, TS. Obamas största bedrift var att genom sitt tal i Kairo pusha unga i mellanöstern att revoltera vilket bl.a. var gnistan som fick igång kriget i Syrien och dessutom banade väg för alla möjliga trevliga islamistgrupperingar som tvingat folk på livsfarliga flyktvägar till bl.a. Europa. Att han skänkte en stor summa pengar till Iran så att de kunnat utveckla kärnvapen och andra trevliga saker som exporteras till t.ex. Hezbollah i Libanon för att användas mot Israel var ju även det ett smart beslut. Så blev han helt utmanövrerad av Putin i Syrienkonflikten, så nu när Trump efter Assads 40:e kemvapenattack på sin egen befolkning sätter ner foten finns dessvärre risk att både USA och Israel är i riskzonen för vedergällning från Ryssland för sin inblandning i Syrien, plus att Nordkorea verkar värma upp stridsspetsarna också, Kim har iaf evakuerat 25% av Pyonyangs befolkning. Men även om ett nytt världskrig skulle bryta ut nu så har Obama-administrationen betydligt större skuld till det än vad Trump har. What a wonderful world. 

Äntligen någon vettig person trodde de ett tag att jag var omgiven av massa idioter.
  • Anonym (D.G)
    Anonym (Movitz) skrev 2017-04-14 21:53:42 följande:
    Vilka krig skapade Obama?
    Ställ inte en sådan idiotisk fråga, dumförklara er själva..
  • ww3
    Anonym (D.G) skrev 2017-04-14 21:58:09 följande:

Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.
  • Anonym (D.G)
    www.latimes.com/projects/la-na-pol-obama-at-war/

Afghanistan, Iraq, Syria, Libya, Yemen, Somalia and Pakistan det är mer än vad någon tidigare Amerikansk president medverkat i.
  • Anonym (D.G)
    ww3 skrev 2017-04-14 22:02:55 följande:
    Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.
    Då ställer jag en tillbaka finns det någon gräns på hur dum man kan bli?
  • ww3
    Anonym (D.G) skrev 2017-04-14 22:05:12 följande:

Då ställer jag en tillbaka finns det någon gräns på hur dum man kan bli?

Ja, när du blir för dum för att fortsätta andas blir du inte dummare. Men är inte det lite väl OT?
  • Anonym (Movitz)
    Anonym (D.G) skrev 2017-04-14 21:58:09 följande:

Jag har inget emot att bli dumförklarad så du kan svara på frågan.
  • ww3
    Anonym (D.G) skrev 2017-04-14 22:45:09 följande:

Eller en tomahawk upp i där ändan sitter.. :  )

hur ska du ha det?

Tänker du förklara hur du drömde ihop att jag hyllar islamiska staten och de terrorister som säger sig agera i deras namn?

Hyllar du US army för att de bombade ett gryt i Mellanöstern(med en jävligt stor smällare) eller hyllar du Donald Trump för att han släppt kontrollen över sin armé?
  • Anonym (D.G)

Afghanistan, Iraq, Syria, Libya, Yemen, Somalia and Pakistan det är mer än vad någon tidigare Amerikansk president medverkat i

Samtidigt dubblade han Usa:s statsskuld och skuldsatte befolkningen till 20 triljoner dollar mer än någon tidigare president.

Visste du inte det?
  • Anonym (D.G)

Att se den som oväsentlig förstärker mer att du verkar dum.

Lightdamp skrev 2017-04-14 21:51:49 följande:
    Nej det förstärker att du är helt okunnig i ämnet.
    Nu uppger nyhetskällor att 90 IS krigare dött i MOAB attacken. Tycker man det är oväsentlig har man ju ingen respekt för människoliv.
  • Anonym (Movitz)
    Anonym (D.G) skrev 2017-04-15 10:14:20 följande:

Afghanistan, Iraq, Syria, Libya, Yemen, Somalia and Pakistan det är mer än vad någon tidigare Amerikansk president medverkat i

Samtidigt dubblade han Usa:s statsskuld och skuldsatte befolkningen till 20 triljoner dollar mer än någon tidigare president.

Visste du inte det?

Jag undrade vilka krig han skapade eftersom det var så du uttryckte dig i trådstarten. Kan du svara på den frågan? Nyckelordet är alltså skapade.
Svar på tråden Trump är fantastisk!