• Anonym (Fundersam ibland)

Killen vill gå ner på dig, blir du ibland osäker om det ska smaka/lukta bra?

Händer det att du känner dig "osäker" om killen visar att han vill slicka dig? Att du verkligen ska smaka eller lukta bra även om du är fullt frisk och inte har mens?

Jag har upplevt den känslan ganska ofta och undrar om fler känner som jag. Har haft några relationer men också bara sex med några killar.

Sedan en kortare tid har jag en ny kille i min egen ålder (24) som har gjort det med mig ett par gånger. Samma fundering kommer igen, dels om man är tillräckligt "ren" men också om man smakar o luktar bra. Man kan ju inte alltid vara nyduschad.

Har inte märkt nåt som talar för att det inte smakar bra men som sagt "man vet ju aldrig". Har annars gott självförtroende som person och vet att många killar skulle vilja ha kontakt även om nog få har modet att visa det.

Hur går era tankar och vad gör ni för att minska osäkerheten? Kanske säga att du inte vill, inte "passar sig" eller låter honom hålla på bara en kort stund fast du egentligen vill mer? En del vill ju fingra samtidigt eller går ner mot andra hålet. Jag kan tycka allt detta är skönt men tankarna är ju med än mer då.

Hur brukar ni göra och resonera?

• Svar på tråden Killen vill gå ner på dig, blir du ibland osäker om det ska smaka/lukta bra?
  • Anonym (758)

Jag var helt ok med att ha sex när och var som helst, och oralsex med såklart, utan att vara nyduschad eller ens ägna det en tanke. Tills jag var ihop med en kille som alltid ville vara nyduschad. Det smittade av på mig och nu många år senare tänker jag alltid om jag är fräsch nog. Lite synd, det var roligare förr.

• MammAmma

Nope! Är jag ens i närheten av en situation där sex skulle kunna bli aktuellt så ser jag till att vara någorlunda nytvättad. Framförhållning

• Anonym (Fundersam ibland)
    Anonym (Marlene) skrev 2017-01-26 20:05:12 följande:

Ja det kan man säga. Det är dock viktigt att man är fräsch i övrigt. Det ska absolut ej lukta gammalt eller surt det gillar inte varken han eller jag känna lukten av. Jag duschar varje dag i bland 2 gånger. Enligt hans utsago är det om man är grundfräsch och sen blir lite varm av t.ex träning eller värmen av en sommardag efter en bilresa eller så så att man är grundfräsch men lite nysvett och varm så det blir den där salta touchen. Man kan ju ibland känna själv åxå att man luktar lite därifrån.

Jadu, det är grundfräscheten det hela handlar om i denna tråd. Om man vet att killen gillar det du skriver är det en grej mellan er skulle jag tro.
  • Anonym (Nojigheten finns där)

Jag kan vara nog så nojig allra först i början, särskilt om jag har en ny dejt som blivit nåt mer och som man första gångerna har sex med. Men som det alltid verkar, är det förmodligen överdrivet, åtminstone till en del.

Detta måste annars vara en gemensam grej hos alla kvinnor mer eller mindre över hela världen(?). Det är väl tur då att många killar verkar ha en svaghet för våra naturliga smaker. För det vore nog övermäktigt att vara eller alltid känna sig så rena som vi vill vara. För tänk om de "ofta" inte skulle gilla det de känner,... Oj vad det skulle bli jobbigt!

De killar jag haft har gillat att slicka mig bakifrån dessutom. De går igång på min fina röv har flera sagt. Då ska de prompt ha mig stående på alla fyra, putandes. Det är inga knäppgökar som jag varit med heller, även man skulle vilka tro det.

Flera gånger har man liksom fått skruva sig ur läget och hitta på en anledning då man ju inte alltid bara går att känna sig bekväm med det som de företar sig i sin exaltering. I mitt fall blir det alltså ofta fokus på rumpan.

Jag har ingen aning om andra tjejer också får detta intresse riktat mot sig på detta sätt. Det är helt klart kring detta en del av min nojighet ligger. För hur i hela fridens namn ska man kunna känna sig "ren" inne i analen? Frampå är en annan grej och så mycket lättare ändå.

• Anonym (Mr. Prefect)
    Anonym (Fundersam ibland) skrev 2017-01-26 18:40:55 följande:

Det var svar från tjejer som tråden riktar sig till. Om jag bett om svar från killar hade frågan ställs så ni haft en chans att svara. En tråd finns om killar gillar att slicka, den skulle passa bättre för er!

Jaså det var en runktråd till dig själv du var ute efter ;)
  • Anonym (Nope)

Aldrig. De går dit på egen risk och vet hur det luktar. Hittills har ingen vänt.

• Anonym (Nojigheten finns där)
    Anonym (Nope) skrev 2017-01-31 15:25:41 följande:

Aldrig. De går dit på egen risk och vet hur det luktar. Hittills har ingen vänt.

Ja det är nog på egen risk alltid. Men om de skulle vända eller avbryta hur skulle det kännas då? Inget kul alls är bara förnamnet.

Ett ex skulle prompt slicka mig ett par månader in i ett nytt förhållande trots att jag sa i stil med "-inte denna gången, ingen bra ide just idag".

Han insisterade och drog mig mot sig. Det hjälpte liksom inte att jag försökte sägs till.

Han vände efter ett par tungslick. Pinsamt för båda. Jag varnade honom iaf...????
  • Anonym (J)

En kille jag träffar ibland gick ner på mig.. Jag hade duschat två gånger den dagen och han verkade verkligen njuta av att göra det?Inte varit med om en kille som gjort det innan, på mig iallafal..men vi verkar ha nån slags konstig kemi och fysisk attraktion? men slutar det?

• Anonym (J)
    En kille jag träffar ibland gick ner på mig.. Jag hade duschat två gånger den dagen och han verkade verkligen njuta av att göra det..Inte varit med om en kille som gillat det så, på mig iallafall?men vi verkar ha nån slags konstig kemi och fysisk attraktion, men där slutar det?.. 
  • Zfinx

Nyduschad ocäch tvål är inte intressant.

Jag vill lukta smaka och på hennes dofter. Slicka I mig hennes safter och ge henne en orgasm.

Kram på er underbara kvinnor!

• Anonym (Anna)

Jag och min partner duschar varje dag så i princip är vi alltid redo.
    Men om jag inte duschat på morgonen och vi har tränat, huggit ved eller annat så man har jumsksvett så brukar vi duscha innan.

Jag vill helst vara nyduschad medan han föredrar när jag smakar f*tt* och inte tvål.
    Ska jag vara ärlig så är det lika fast omvänt, suger hellre en k*k som smakar k*k och inte tvål.

Men oftast så låter jag honom slicka om han vill det, jag uppskattar det och tänker inte på lukt och smak när jag blivit riktigt k*t.

• Zfinx

Jag vill ha kvinnan precis som hon är ,,, svettig....och smaka på hennes dofter.....av med trosorna bara.

Svar på tråden Killen vill gå ner på dig, blir du ibland osäker om det ska smaka/lukta bra?