Killen vill gå ner på dig, blir du ibland osäker om det ska smaka/lukta bra?
Händer det att du känner dig "osäker" om killen visar att han vill slicka dig? Att du verkligen ska smaka eller lukta bra även om du är fullt frisk och inte har mens?
Jag har upplevt den känslan ganska ofta och undrar om fler känner som jag. Har haft några relationer men också bara sex med några killar.
Sedan en kortare tid har jag en ny kille i min egen ålder (24) som har gjort det med mig ett par gånger. Samma fundering kommer igen, dels om man är tillräckligt "ren" men också om man smakar o luktar bra. Man kan ju inte alltid vara nyduschad.
Har inte märkt nåt som talar för att det inte smakar bra men som sagt "man vet ju aldrig". Har annars gott självförtroende som person och vet att många killar skulle vilja ha kontakt även om nog få har modet att visa det.
Hur går era tankar och vad gör ni för att minska osäkerheten? Kanske säga att du inte vill, inte "passar sig" eller låter honom hålla på bara en kort stund fast du egentligen vill mer? En del vill ju fingra samtidigt eller går ner mot andra hålet. Jag kan tycka allt detta är skönt men tankarna är ju med än mer då.
Hur brukar ni göra och resonera?