BF april 2017. Växjö
Nyinflyttad tjej på 28 år, bor utanför Växjö som är gravid i v16.
Känner ingen alls här. kanske någon som vill följas åt?
Nyinflyttad tjej på 28 år, bor utanför Växjö som är gravid i v16.
Känner ingen alls här. kanske någon som vill följas åt?
Hej är 28 år.
Bor utanför Växjö och känner typ ingen här. Jag ska ha barn i mitten av mars.
Så län jätte gärna föjas åt :)
Hej är 28 år.
Bor utanför Växjö och känner typ ingen här. Jag ska ha barn i mitten av mars.
Så län jätte gärna föjas åt :)
Här är en till. Men jag vill helst vara lite anonym här, kan vi skriva privat i någon fb-grupp eller så istället?
Å va roligt. Vart bor du?
Här är en till. Men jag vill helst vara lite anonym här, kan vi skriva privat i någon fb-grupp eller så istället?
En till inflyttad 29 åring som nu bor i Växjö, vi väntar också i April. Första barnet för båda.
Har ingen Fb. Haha!
Va kul grattis. Vilket datum är du beräknad till?
Vi har den 29 men har tyvärr drabbats av Placenta Previa, en mycket allvarlig sådan. Så de hoppas kunna hålla barnet till v30 iallafall..
En till inflyttad 29 åring som nu bor i Växjö, vi väntar också i April. Första barnet för båda.
Har ingen Fb. Haha!
Va kul grattis. Vilket datum är du beräknad till?
Vi har den 29 men har tyvärr drabbats av Placenta Previa, en mycket allvarlig sådan. Så de hoppas kunna hålla barnet till v30 iallafall..
Emojs gick sådär, ???? skulle vara en smile.
Emojs gick sådär, ???? skulle vara en smile.
Hej
Jag har visst glömt bort att logga in här på ett tag
Hur går det för er? Här har vi precis passerat halvtid! :)
Hej. Hur mår alla nu? Har fått en lite flicka 19 april och följs gärna åt. Min föräldragrupp börja inte fören efter sommaren vilket e väldigt tråkigt.
Bor strax utanför växjö.
Hej. Hur mår alla nu? Har fått en lite flicka 19 april och följs gärna åt. Min föräldragrupp börja inte fören efter sommaren vilket e väldigt tråkigt.
Bor strax utanför växjö.
Mår fint. Fick en flicka sen 13 april. Låg inne ca 1.5 vecka på neo då hon är för tidigt född.. jag kö ber ingen alls hör så hade varit kul med lite nya vänner