• Anonym (längtar)

Finns det lesbiska tjejer som vill vara hemmafruar och är kvinnliga?

OBS! Inte en kontaktannons!

Lesbisk tjej, med(tydligen) annorlunda smak här! Jag tänder på riktigt feminina och fina tjejer(är sån själv) och har svårt att hitta tjejer. Jag önskar dessutom att min tjej ska vara hemmafru och pysslig(pysslig är jag själv också) eftersom jag vill ha flera barn, men har eget företag och jobbar jämt. Inte så att tjejen bara behöver ägna sig åt hemmet eller vara hemma helt på heltid, men mer åt det hållet än alla andra lesbiska tjejer jag träffat hittills. Hon får gärna vara troende(som jag själv) och mer åt det konservativa hållet(svårt att finna bland lesbiska...).

Finns sådana tjejer överhuvudtaget? Var letar man?

• Svar på tråden Finns det lesbiska tjejer som vill vara hemmafruar och är kvinnliga?
  • Anonym (Tjej26)

Det finns definitivt sådana tjejer, var tillsammans med just en sådan i mina sena tonår.

• Anonym (längtar)
    Anonym (Tjej26) skrev 2015-11-04 19:38:25 följande:
    Det finns definitivt sådana tjejer, var tillsammans med just en sådan i mina sena tonår.
    Lyllos dig! Jag har aldrig varit med en sådan tjej, bara tjejer som är lite närmare mitt ideal än butchiga.
  • Anonym (Aimee)

Jodå, jag är sambo med en sådan tjej, hon är visserligen läkare (liksom jag) men skulle trivas utmärkt hemma, och är mycket feminin. Hon spelar piano, väver, stivkar, bakar och sjunger hemma. För mig är hon en dröm förstås - och jag släpper henne inte (om du undrade)

• Anonym (längtar)
    Anonym (Aimee) skrev 2015-11-06 19:09:55 följande:
    Jodå, jag är sambo med en sådan tjej, hon är visserligen läkare (liksom jag) men skulle trivas utmärkt hemma, och är mycket feminin. Hon spelar piano, väver, stivkar, bakar och sjunger hemma. För mig är hon en dröm förstås - och jag släpper henne inte (om du undrade)
    Låter underbart!
  • Anonym (Hemmakär gaytjej!)

Jag passar in på alla dina kriterier, förutom religionen. Dock spenderar jag en del tid i kyrkan; sjunger i kör och hjälper till med olika saker, osv.

Så visst finns det du söker. ;)

• Anonym (längtar)
    Anonym (Hemmakär gaytjej!) skrev 2015-11-07 15:44:38 följande:
    Jag passar in på alla dina kriterier, förutom religionen. Dock spenderar jag en del tid i kyrkan; sjunger i kör och hjälper till med olika saker, osv.
    Så visst finns det du söker. ;)
    Önskar att jag kunde hitta någon som du, men jag är gamalmodig och vill inte söka över internet eller per annons. Var letar man?
  • Anonym (Hemmakär gaytjej!)
    Anonym (längtar) skrev 2015-11-07 15:47:07 följande:

Önskar att jag kunde hitta någon som du, men jag är gamalmodig och vill inte söka över internet eller per annons. Var letar man?

Oj, ingen aning.

Träffar du på en snygg, feminin tjej så kan du ju se vart det leder. Hon måste ju inte själv känna till att hon är lesbisk innan, menar jag.

Mitt ex var gift med en man och hade barn, innan hon träffade mig. Hon hade aldrig någonsin varit intresserad av kvinnor, på det sättet, förut.
  • Anonym (Aimee)

Samma med min sambo! Hon hade bott i kloster, var emot homosexualitet och hade aldrig tittat åt en kvinna.....det var 7 år sedan nu.????

• Anonym (Aimee)

Vet inte hur alla frågetecken kommit in i mitt inlägg.....

Svar på tråden Finns det lesbiska tjejer som vill vara hemmafruar och är kvinnliga?