vad är det för fel på mig?
Jag har haft mycket problem i den sociala världen. Jag har alltid varit obekväm med andra människor. När jag var liten låste jag in mig i toan när vi fick besök, jag kunde sitta där i timmar. Jag har alltid varit blyg och gillar inte att öppna upp mig(känslor). Jag har svårt att få vänner, de förstår mig inte. Jag vet inte hur jag ska beté mig. Jag kan inte hantera mina känslor. Jag hatar många saker som tex småbarn och relationer. Jag har en jätte konstig humor. Så som alla minns mig i släkten( vi träffas aldrig, inte på flera år) , min kusin sa igår när vi träffades för första gången på 10 år att hon minns mig när jag var 2 och lånare in mig på toan och pratade inte. Det skrämmer mig lite att jag gjorde så. Jag har jätte svårt att förstå folk. Jag är 12 år nu, mamma vet om att jag har svårt i den sociala världen. Hon tog mig till en psykolog när jag var mindre för att jag skrattade när folk dog. Nu vill jag se folk lida, jag vill se folk misslyckas, jag skulle lätt kunna skjuta ihjäl nån. Jag gråter för minsta lilla , jag blir arg för minsta lilla. Jag hatar att prata med vuxna ! Jag är för mogen för alla andra i min klass . Jag har jätte dåligt minne jag minns inte ens vad jag åt igår. Skriv inte att jag ska söka en psykolog nu, jag skriver detta här för att jag vill bara veta vad det är för fel på mig