bikarbonat testet ?!
Hur många har gjort Bikarbonat testet? & vilka har de stämt för?
Enligt bikarbonatstestet ska vi få en liten grabb, men återstår att se på UL Imorgon.
Hur många har gjort Bikarbonat testet? & vilka har de stämt för?
Enligt bikarbonatstestet ska vi få en liten grabb, men återstår att se på UL Imorgon.
Jag gjorde testet för några månader sen, är i vecka 36 nu. Det pyste rätt tydligt så vi får väl se om det blir en pojke nu då :) Jag har haft det på känn 75% av graviditeten men nu känns det mer som att det blir en flicka... Ja det är bara att vänta ut :)
Jag testade igen nu på morgonen. Det hände inte ingenting, men det bubblade inte heller. Typ som när man häller upp lite halvt avslagen cola, blev som en tunn skumkrona. Vet inte vad det räknas som? :P
Det stämde på oss om nu bm såg rätt på rul så väntar vi en flicka. Både kinesiska kalendern och bikarbonattestet visar flicka :)
Man ska ta morgon urin för att man inte ska ha påverkat urinet genom att ha ätit något surt osv..
Gjorde (ett pissigt) kub idag där nubben är en tydlig pojke iaf. Resultatet gick pt helvete, men som sagt, pojke..
Gjorde (ett pissigt) kub idag där nubben är en tydlig pojke iaf. Resultatet gick pt helvete, men som sagt, pojke..
7,0-7,3 mm nackspalt o den låg instängd i nån slags vätskesäck, 2 vätskefläckar i skallen, rörde sej dåligt.
Den tydliga nubben (och även bikarbonattestet) ljög, ja har en flicka i magen. Tyvärr visade de trisomi 18 så ja kommer aldrig få lära känna den lilla :(
Den tydliga nubben (och även bikarbonattestet) ljög, ja har en flicka i magen. Tyvärr visade de trisomi 18 så ja kommer aldrig få lära känna den lilla :(
Jag har nu gjort bikarbonat testet, kollat en kinesisk kalender och gjort två olika tester där man svarar på frågor, allt tyder på att det är en flicka i magen så det ska bli intressant och se om det faktiskt är en flicka eller inte.
Hur många har detta stämt för?
Jag har gjort detta test 6 dagar i rad, visade olika alla dagar. Fick en dotter.
Jag har gjort detta test 6 dagar i rad, visade olika alla dagar. Fick en dotter.