Fialoppa skrev 2015-02-05 02:39:45 följande:
Orka.. ännu ett omoget ord. Men du orkar tjafsa här :) Jag undrade (ännu en gång för de som inte har fattat det) om någon VISSTE. Typ en mäklare. Men nejdå då kommet det en drös med kacklande hönor som inte tillför något alls förutom ren nyfikenhet.
Det var vad lagen säger, det var jag ute efter. Men det blev för krångligt och då behöver man liksom inte skriva något alls. Du orkade minsann :) :)
Och andra nyfikna som inget visste. Hade varit trevligt med vuxna synpunkter och kunskaper. Men återigen glömde jag
ju. Det här är ju FL och folk beter sig såhär. Det var tur att jag träffade en kunnig person av en ren händelse.
Skaffa er ett liv, för en del verkar då inte ha något..... jo att sitta framför en skärm halva dagen. Oj oj...
Nu ska jag packa vidare. Även resväskan då det hastigt och lustigt blir en lång solsemester. Ha de gott och några av er kanske hittar på en sysselsättning
Lagen säger... Handlar inte om vad lagen säger utan vad som står i kontraktet mellan köpare säljare och mäklare.... Ett kontrakt är vad det är och inget annat, handlar inte om att dumförklarar någon eller ha ett "omoget" svar, utan det som står i kontraktet är vad som gäller sen kan alla kontrakt se olika ut och ha olika regler inte svårare än så.
Grattis till en lyckad försäljning
Hoppas ni får en underbar semester