• Liii82

Hur va era flytningar innan ni plussa`? och när fick ni mens efter provera kur?

Som rubriken lyder undrar jag hur era flytningar var innan ni plussa, jag har ätit provera i tio dagar mellan den 10-19 december för att få igång min ägglossning, har haft blödningar varje månad men ingen ägglossning, nu efter provera så börjar jag undra om det kan va så att jag är gravid, är på bim ´+5 men har bara fått negativt på grav test, har jättevattninga flytningar det är det jag reagerar på, har inge minne att jag brukar ha det annars, det liksom bara rinner till och ibland känns det som det kommer som en bubbla och man tänker att jaha nu kom mensen men det gjorde den inte ser man sen när man kollar efter, anledningen till att jag är så angelägen och veta är att jag ska äta nästa kur provera den 10-19 januari och om jag är gravid ska jag inte äta den, jag har alltid plussat väldigt sent bim´+13 och bim´+16 så är rädd att jag är gravid och äter provera och får missfall . så ni som ätit provera kur när fick ni mens? usch blev lite osammanhängade inlägg hoppas nån förstår och kan svara

• Svar på tråden Hur va era flytningar innan ni plussa`? och när fick ni mens efter provera kur?
  • Anonym (äter med provera)

Hur gick det för dig?

Svar på tråden Hur va era flytningar innan ni plussa`? och när fick ni mens efter provera kur?