• missjossie13

haft hormonspital i 2 år tagigt ut den och kan ej bli gravid.

Hej på er alla där ute.
    Jag vet inte vars jag ska vända mig så jag vänder mig hit.

Jag tog ut min hormonspital för en månad sen och har hanft min mens men jag kan inte bli gravid. Jag och min sambo har verkligen försökt mysigt nästan varje dag men det händer inget har gjort g-test 3 gånger denna månad och senast i dag men det visar inget! Bara negativt.

Varför händer det inte något blir mer och mer orolig. Är det någon annan som har haft detta problem?

När vart i gravid efter en spiral?

• Svar på tråden haft hormonspital i 2 år tagigt ut den och kan ej bli gravid.
  • hurtänktedunu

Men herregud ta det lugnt. Har ju bara gått en månad. Det tar i snitt 7 månader att bli gravid. Stressa inte än.

• E2012smamma
    missjossie13 skrev 2014-07-23 10:50:51 följande:

Hej på er alla där ute.
    Jag vet inte vars jag ska vända mig så jag vänder mig hit.

Jag tog ut min hormonspital för en månad sen och har hanft min mens men jag kan inte bli gravid. Jag och min sambo har verkligen försökt mysigt nästan varje dag men det händer inget har gjort g-test 3 gånger denna månad och senast i dag men det visar inget! Bara negativt. smile4.gif

Varför händer det inte något blir mer och mer orolig. Är det någon annan som har haft detta problem?

När vart i gravid efter en spiral?

Det tar 7-12 månader för ett "normalt" par att bli gravida. En månads försök är ingenting.

Ta det lugnt så ska du se att du blir gravid.
  • Vickan I

Är beredd tro att du skojar? Du vet att du bara kan bli gravid de få dagarna runt när du har ägglossning och att väldigt få blir gravida på de första försöken? Kanske bra att läsa på lite .

Svar på tråden haft hormonspital i 2 år tagigt ut den och kan ej bli gravid.