Anonym (.) skrev 2014-04-15 10:18:28 följande:
Sköt all kommunikation med henne i skrift - sms och mail, så har ni en massa ofördelaktiga saker (hot bl.a.) att visa upp ifall ni hamnar i en tvist längre fram.
Utöver det - försök lägga så lite energi på henne som möjligt.
Ja jag slutade för ett tag sen, går inte att prata med en sådan som hon. Hon är en jubelidiot. Ljuger för allt o alla som vanligt... Nej fan orkar inte bry mig mer..inte värt det.. min sambo är alltid pappa och jag alltid hans fru hur mycket hon än snackar o hatar det så vinner hon ingenting. Har precis insett att vi har det så jävla bra att om hon nu vill dra det största lasset så fine för mig... vi kan semestra och älska varandra och skaffa ett kärleksbarn så kan hon få förstöra sin sons liv ifred med sitt patetiska liv. En dag tröttnar hon, människan kan inte ens jobba eller något. Springer på akuten och fixar piller så fort hon måste ta lite ansvar, lämnar ungen på dagis fast hon är hemma hela dagarna. Ja fuck her.... nu är det dags för oss att köpa vårt drömhus och leva <3 Orka bråka mer... hon kan ju ta det till EV men det kommer hon aldrig lyckas med efter all smutskastning hon tar sig tid att göra.. ska bli u att se henne lägga den här negativa energin på sitt förhållande iställer för oss nu när vi backar oj oj oj ger det 2 månader sen är hon nog dumpad :)