På riktigt...
Jag och barnens pappa har tillsammans två barn som är skriva hos mig sedan födseln och har varit med mig i stort sätt dagligen. Han skrev på faderskapet för de yngsta när denne var 4 år... Vi har gemensam vårdnad, fylldes tydligen i i samband med födseln, ingen koll..
Vi bor idag 50 m ifrån varann då han ska ha kontroll på mig och vad jag gör osv.. Jag vill flytta men han vägrar låta mig flytta med barnen... Han har ju aldrig brytt sig innan och alltid, även nu, prioriterat sitt förbannade jobb, enskild firma, barnen och familjen har alltid kommit i sista hand. Jag är den som tröstat, varit på dagissamtal, lucia mm han har jobbat...
OM jag skulle flytta och gå i tvist med han, hur stora är oddsen för att jag förlorar? Jag är trött på att han ska styra mig trots att vi inte lever ihop och han dessutom har träffat en ny.. Jag är trött på att vara kontrollerad av människan. Han ser från sitt fönster rakt in i mitt sovrum!! (han köpte detta boende efter vi separerade, jag bodde kvar i "vårt" gemensamma)
Vad fan ska jag göra???? Hur ska jag bli fri?