• Anonym (dotter)

min mamma

Okej, detta kanske inte hamnade på rätt underforum men jag är helt förtvivlad.. 

Jag såg nyss en bild på min MAMMA som tydligen cirkulerar runt som nåt skämt bland folk, för att hon är ful enligt dem.. Jag mår verkligen SKITDÅLIGT över detta och hoppas verkligen att hon aldrig kommer se bilden. Vad fan ska jag göra jag vill bara gråta! Ser hur folk kommenterar elaka saker och fyfan mitt hjärta går itu!!!!

• Svar på tråden min mamma
  • Anonym (Xx)

Vart då? Fb eller FL? Skriv ett inlägg och ryt ifrån! Försvara din älskade mamma så kanske folk inser hur illa det gör.

• Modernmom

Ojdå... Tråkigt, men tyvärr är det nog sånt vi får lära oss leva med 2013...

• Anonym (=()

Blir ledsen både för din och din mammas skull! Så tråkigt att folk inte kan uppföra sig och inte tänker på hur mycket det kan såra att göra sådana saker. Kan du på något bra sätt komma i kontakt med dem som publicerat bilden och be dem ta bort den? Eller är det omöjligt? Och nej, jag tycker inte att "det är något vi får lära oss att leva med 2013"..... Jag förstår att det händer väldigt ofta att det på olika sätt mobbas på nätet. Men det blir aldrig acceptabelt bara för att det finns i stor mängd......

• Anonym (dotter)

Det var på FB jag såg bilden, vet inte om tjejen som la upp den hittade den eller var fotografen.. Om jag skulle våga så skulle jag be henne ta bort den men är skiträdd att hon skulle berätta för folk att det var min mamma och att jag meljade henne osv.. Fyfan för vissa människor!!!! :(

• Anonym (dotter)

Såg nyss att bilden lades upp 2011 och att ingen kommenterat sedan september 2011 men ändå..... 

• Anonym (=()

Kan du be någon annan maila henne? Någon som kan maila och säga "det där är en bekant till mig. Känns väldigt olustigt att bilden finns på din sida och att ni kommenterat den på det sättet. Vill du vara snäll och ta bort den". Jag tycker absolut du kan maila själv, men förstår ditt dilemma. Därav tanken: Kan du be ngn annan maila?

• U never saw me
    Anonym (dotter) skrev 2013-12-21 13:41:54 följande:
    Det var på FB jag såg bilden, vet inte om tjejen som la upp den hittade den eller var fotografen.. Om jag skulle våga så skulle jag be henne ta bort den men är skiträdd att hon skulle berätta för folk att det var min mamma och att jag meljade henne osv.. Fyfan för vissa människor!!!! :(
    Och om hon skulle berätta det så skulle folk bara tycka att hon var en idiot och att du var en fin dotter som försvarar din mamma.
  • Anonym (dotter)
    Anonym (=() skrev 2013-12-21 13:52:05 följande:
    Kan du be någon annan maila henne? Någon som kan maila och säga "det där är en bekant till mig. Känns väldigt olustigt att bilden finns på din sida och att ni kommenterat den på det sättet. Vill du vara snäll och ta bort den". Jag tycker absolut du kan maila själv, men förstår ditt dilemma. Därav tanken: Kan du be ngn annan maila?
    Tänker be min svägerska maila! Tack för idén <3
  • slemtorsk i din bralla

ja precis be någon annan maila henne i värsta fall.. JAG kan göra det. Har själv blivit utsatt för liknande och jag polisanmälde det som förtal och kränkning. Svårt att få någon fällande dom men för varje polisanmälan som kommer in så markerar man ju att man inte accepterar det.

Inboxa mig länk till sidan om du vill så kan jag maila henne och be henne ta bort bilden

• Anonym (=()
    Anonym (dotter) skrev 2013-12-21 14:06:12 följande:
    Tänker be min svägerska maila! Tack för idén <3
    Ja,gör det. Bra ide! Hoppas hon tar bort bilden. 
Svar på tråden min mamma