orka inte...
Hej! Jag är ny här och jag vet inte riktigt hur detta funka,. Jag har lyckas skriva några "svar" på inlägg.
JAg å min sambo har försökt får barn i två år men utan något positivt resultat.
Jag känner mig bara nerstämd, orkeslös och negativ. När ska jag kunna få bli gravid. Tycker det är jätteroligt att mina vänner har barn men samtidigt så orättvist, vad har jag gjort som är så dåligt att jag inte ens kan göra det en kvinna ska kunna bli gravid. Låter hårt och grymt men när man få minus på minus, kompisarna få sina andra eller tredje och en del av dom börjar skolan eftersom det är så längesenosv... så bli man lite negativ....
Men när jag kom in hit och läste berättelse om andra som har det som jag vände det, JAG ÄR INTE ENSAM!!!!! Jag har ju känt hela tiden att jag är själv om att det inte funka att bli gravid.. Och att ni våga prata om det för det gör man inte med vem som helst, inte jag iaf...
Det känns lättare och prata med någon som går i genom samma än en kompis som sitter där med sina 2 ungar och säger attt det ordna sig. Det är inte så säkert att det gör och lätt för henne och säga som har 2 och tredje på väg...
Jag vet jag låter bitter men jag måste få ur med det. Känns bättre då och man kan gå vidare! ;)
Jag har gjort 3 ivf är på min tredje nu och RD 11.
HUr ha ni mått efter har tagit orgalutran penaugon vet knappt vad det heter och stavas.. haha