• vanesjka

Vilken syskonvagn, hjälp!

Behöver en syskonvagn men är helt vilse i barnvagnsdjungeln. Bor på landet och ska gå till och från dagis och det är grusväg nästan hela vägen. Har en treåring och en bebis. 
    Var inne på en begagnad Babytravel Dublin men tydligen har den ingen fjädring? Nån som har koll på om det finns en liknande vagn med fjädring? Helst svängbara framhjul alltså. Och lufthjul.
    Har även kollat Emmaljungas syskonvagnar som jag gissar har ett härligt gung men de är ju så himla tunga eftersom de har fasta hjul. 

Så hjälp mig, är det nån som har nåt bra tips? 

• Svar på tråden Vilken syskonvagn, hjälp!
  • vanesjka

Ja fast den är nog lite väl dyr för att traska omkring på landet med? Annars är den himla fin... Glad 

• LillGris

Jag gillar emmaljunga jag :) de är rätt tunga såklart men de tar sig fram tamejfan överallt!

• vanesjka

Ja de är nog jättebra, fast otympliga. Hur är det med Urban Jungle-vagnarna? 

• petra11

Tycker babytravel Dublin är jättebra, även på grusväg. Men har inte prövat någon annan så det kanske finns en bättre?

• Mirella85

baby jogger mini gt

själv fungerar jag på köpa denna vagnen smidig och lätt och köra och samma som du kör mycket på grusvägar. men denna ska vara smidig i affärer med och inte alls lika tung som emmaljunga

Har värdenst underbaraste son <3
  • Ann Cistrus

Känns som att man antingen får välja svängbara framhjul eller en vagn som är skön att köra/åka i på grusväg. Emmaljungan är ju grym när det kommer till terrängkörning!

If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
Svar på tråden Vilken syskonvagn, hjälp!