• Fialej88

BF 21 sept någon som vill följas åt?

Tänkte det vore kul att följas åt de sista veckorna. Har själv 24 dagar kvar till beräknad förlossning.

• Svar på tråden BF 21 sept någon som vill följas åt?
  • tängla
    skrumlan skrev 2013-09-30 20:04:01 följande:
    Min lilla Minna kom igår på förmiddagen. 4250 gr och 52 cm lång.
    Grattis till din dotter Minna. stor tjej :)
  • snuffrare

Är det några kvar förutom hag som inte fött?

Och ni andra hur är första tiden med era bebisar?

• RobbansEmma
    snuffrare skrev 2013-10-02 10:00:58 följande:
    Är det några kvar förutom hag som inte fött?

Och ni andra hur är första tiden med era bebisar?

Här har det inte heller blivit någon bebis än =/ längtar så mycket nu!

• snuffrare

Robbansemma: hur många dagar har du gått över?

Har haft smärtor och sammandragningar sedan 6 imorse samt ont inatt. Kommer med jämna mellanrum så hoppas att nu på bf+12 kommer det igång. Tyvärr är jag otroligt rädd för att det kommer sluta som det gjort innan. Känns som jag inbillar mig :( ibland säger jag att jag kanske inte är gravid men svårt att inbilla sig detta :)

• RobbansEmma
    snuffrare skrev 2013-10-02 14:05:31 följande:
    Robbansemma: hur många dagar har du gått över?

Har haft smärtor och sammandragningar sedan 6 imorse samt ont inatt. Kommer med jämna mellanrum så hoppas att nu på bf+12 kommer det igång. Tyvärr är jag otroligt rädd för att det kommer sluta som det gjort innan. Känns som jag inbillar mig :( ibland säger jag att jag kanske inte är gravid men svårt att inbilla sig detta :)

Jag är inne på bf+5..

Hoppas att det är på gång nu! Hur känner du nu? Hur många dagar har du gått över? Sätter dom igång dig bf+12 om det inte kommer igång av sig själv? Ja ibland undrar man om bebisarna vill komma ut överhuvudtaget ;) 
  • snuffrare

Idag är det bf+13. Imorgon är det igångsättningsbedömning men det satte igång igår oxh hade regelbundna värkar men gick för långsamt så fick dubbelsovdos och morfin efter mycket om oxh men så att jag skulle kunna spara på krafterna. Har redan nu på morgonen värkar igen så det har iaf inte avstannat men de är inte alls lika starka, långa eller regelbundna. Satte iaf igång av sig självt :)

Svar på tråden BF 21 sept någon som vill följas åt?