Halvåret från helvetet
Vill bara ha råd om hur jag ska klara av vardagen just nu.
Jag har svimmat konstant sedan jag gick i 8an och nu nästan 5 år senare har det inte slutat, utan blivit värre med mindre mellanrum mellan svimningarna.
Fick en hjärnröntgen eftersom jag kommer från en släkt där många har cancer osv. De hittade ingenting i hjärnan men såg en skugga i mitt ansikte. Jag hade en tumör i käkhålan. Den hade inget att göra med mina svimningar, men var tvungen att tas bort ändå pga kunde vara livshotande. Såg ut som jag hade blivit nedslagen i sådär en månad, och har fortfarande inte hela känseln tillbaka i ansiktet.
Efter det var jag förkyld i evigheter vilket gav mig en infektion i mitt oläkta ansikte, så fick äta antibiotika. Av den antibiotikan fick jag en svampinfektion, och har fått upprepade sådana ända sedan dess (sisådär 3ggr i månaden).
Min pojkvän har vart så tålmodig att det är sjukt, men jag har inte velat berätta att det är svamp (vilket ingen BM är säker på) jag har, eftersom jag låtit honom hantera mycket av min skit länge nu.
Jag trodde 2013 kunde bli en nystart efter förra året, men det här är inte vad jag hade hoppats på. Inte eftersom jag går IB vilket är den jobbigaste svenska gymnasielinjen, kan jag ta en paus från allt.
Och jag är ganska säker på att jag är på väg in i en säker depression.