• mice

Urringning för liten byst

Hejs!

Ni småbröstade tjejer, vad tycker ni är den mest smickrande urringningen? Jag använder sällan djupurringning men tänker att kanske v-ringat skulle framhäva lite mer när man känner för det.

Gillar personligen axelbandslösa toppar/klänningar, men då ser jag helt plattbröstad ut. Obestämd Gillar att de är små, men inte obefintliga!

Någon med tips? Glad 

• Svar på tråden Urringning för liten byst
  • Fia 28

Nu har jag inte själv liten byst, men kan tänka mej att v-ringat skulle passa bättre.

• mice

Tack för respons!

Funderar på att köpa ett enkelt linne med v-ringat, kanske till och med i någon fin färg. De brukar framhävas lite mer då. Glad Lätt att matcha med andra plagg.

• husbyggemama

Tycker själv att vattenfallsringning är snyggt på mig som har liten byst. Alltså en sån ringning med tyg som liksom hänger i vågor. Om ni fattar vad jag menar.

• Flisan79

Halterneck är snyggt och framhäver bysten.

Annars kan en låg fyrkantig ringning också framhäva bysten.

• Vampyrmamma

Har liten byst och jag klär mig i det jag tycker är snyggt ändå oavsett urringning..tycker man passar i det mesta bara storleken på kläderna är bra :)

• Alexiandra

Halterneck och V-ringning fungerar absolut bäst tycker jag, som har liten byst. Undviker båtringat och vanligt rund, urringning om det inte är ett draperat plagg - då fungerar det kanon. 

Svar på tråden Urringning för liten byst