Har hamnat i en ganska ovanlig situation tror jag vad kan jag göra!
Fick ett brev i från en advokat att någon påstår sig vara pappa till mitt barn..
Han vill ha umgänge en med det ena än med det andra.. Men saken är ju den att min sambo är Pappa till sonen och faderskap är fastställt..
Namnet på mannen i fråga känner jag inte ens igen börjar tro att det är någon som jävlas på allvar hur fan gör man??
Jag kontaktade advokaten och sa som det var, och att jag intekänner till mannen mm, och hon bad mig skicka kopia på fastställt faderskap, och jag samarbetade med henne har även sagt att jag kan gå med på DNA test som skall utföras privat där den påstådda indeviden själv betalar och att min sambo och familjlivet inte ska störas..
Men vad har en sån är människa för rätt på sin sida jag kan ju påvisa när barnet var beräknat och jag hade ägglossning och blev gravid +++ plus att jag inte vet vem karln är och jag vet ju vilka jag har varit med MIN SAMBO...............
Om detta blev rörigt så ska jag försöka göra de mer förståligt när min stress lugnat sig
Snälla vill bara ha råd inget annat respektera det snälla det är jobbigt och tufft som det är ändå!!!
Tack på förhand
Kan bara säga att så här långt har jag samarbetat med hans advokat för att dom inte ska kunna skada min familj
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 14:03
Så avklarat pratat med tre oberonde juridiska rådgivare som sagt samma sak och det var att samarbeta med idioten och hans ombud..