Mitt ena barn har LVU. Fråga mig vad ni vill.
Inlägg med påhopp ignoreras. Fråga vad ni vill och jag ska försöka svara så ärligt jag kan..
Inlägg med påhopp ignoreras. Fråga vad ni vill och jag ska försöka svara så ärligt jag kan..
Jag vet hur det är, min son blev också tvångsomhändertagen en kort tid av socialtjänsten i min kommun efter att jag bett om stöd i hemmet.
Skriv ett brev till barnet som är omhändertaget.
Hur tänkte du när du valde att skaffa fler barn..när ett redan var under LVU? Lever du med pappan?
Men förlåt..jag tycker det är lite konstigt..du säger att du levt med barnet i 5år och kunde ta hand om det? Och nu vill du inte ta hem barnet? Familjehemmet har ju bara haft barnet i 3år,alltså kortare tid än dig. Jag förstår om barnet har det bra där och därför borde stanna? Men att du säger att du itne vill och inte känner barnet,DET tycker jag är konstigt? Förälder är man ju hela livet..och ditt barn har långt till vuxen. Ligger det mer bakom? För om du är normal,så får du ju lätt umgänge vh eller så..om du VILL.
Vi hade förhandling föra veckan, soc vill placera flickan i en familjehem, hur kan jag få hem min flicka tillbaka? Vad kan jag göra?